Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

Òmnibus de la Generalitat de Catalunya. Onades I-II, 2014 [Recurs electrònic] / Cristina Azqueta

Por: Colaborador(es): Series DeCultura ; 6Detalles de publicación: [Barcelona] : Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura, 2014Descripción: 20 p. : digital, fitxer PDF (1,38 Mb)Recursos en línea: Resumen: Mostrem els principals resultats de les preguntes que el Departament de Cultura ha inclòs en la primera i en la segona onada de l’enquesta òmnibus de la Generalitat de Catalunya d’enguany. Els sondejos s’han realitzat a través del Centre d’Estudis d’Opinió (CEO), organisme autònom adscrit al Departament de la Presidència que proporciona informació periòdica i puntual sobre l’evolució de l’opinió pública catalana. La despesa en cultura, la participació dels catalans en les diferents activitats culturals i les preferències de la població pel que fa a la llengua a l’hora de consumir béns i productes culturals són els tres principals eixos del qüestionari. Pel que fa a la despesa, els resultats del sondeig indiquen en quina mesura els descomptes, les ofertes i les jornades gratuïtes determinen l’assistència de la població a les activitats culturals. Així també, mostren l’evolució del consum de continguts digitals en el context econòmic actual, i estableixen una comparativa entre els que són gratuïts i els que són de pagament. La presentació inclou, a més, un apartat sobre la freqüència de les visites a les biblioteques i dos més referits als descomptes al cinema. Pel que fa a la participació, el qüestionari proporciona informació sobre les activitats culturals amb més assistència. En concret, un dels punts fa referència als festivals que se celebren durant l’estiu a Catalunya. Alhora, l’informe permet conèixer les xifres d’associació cultural i el grau d’implicació dels catalans en les organitzacions a què pertanyen. Respecte de la llengua, l’enquesta indica quines són les preferències de la població quant a llibres, cinema, teatre, i també a l’hora d’escoltar música. El fet de poder disposar dels resultats de la primera i de la segona onada de l’enquesta ha permès fer una anàlisi comparativa de determinades variables en funció de la seva evolució temporal. (Font: Presentació)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
No hay ítems correspondientes a este registro

1. Estalvi en cultura: 1.1. Despesa cultural ; 1.2. Consum de continguts en línia gratuïts i de pagament ; 1.3. Consum segons ofertes i descomptes culturals ; 1.4. Descomptes al cinema ; 1.5. Visites a les biblioteques -- 2. Participació cultural: 2.1. Assistència a activitats culturals ; 2.2. Festivals d’estiu ; 2.3. Activitats culturals segons participació ; 2.4. Associació cultural -- 3. Llengua dels productes culturals: 3.1. Llengua dels productes culturals -- 4. Principals titulars durant els períodes de treball de camp -- Annex: notes metodològiques

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha