Màrqueting de les arts escèniques. Creació i desenvolupament de públics / Jordi Sellas i Jaume Colomer ; [amb la col·laboració d'Esther Amice]
Series Quaderns Gescènic ; 4 | Novetats 2009 (CIDOC) ; 03Detalles de publicación: [Barcelona] : Bissap Consulting, 2009Edición: 1a edDescripción: 143 pISBN:- 9788493512446
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala | General | S 01420 | 1 | Disponible | 1900146348 |
Presentació -- 1. Els públics escènics -- 2. El màrqueting en la gestió escènica -- 3. El comportament dels espectadors -- 4. Estratègies de creació i desenvolupament de públics -- 5. El Pla de Gestió de Públics (PGP) -- 6. L'estudi de públics -- 7. Relat de bones pràctiques: Teatre-Auditori Sant Cugat -- Associació El Galliner i el Teatre Kursaal de Manresa -- Teatre del Mar de Mallorca -- Teatre El Musical de València -- Teatre de Ponent de Granollers -- Teatro de La Abadía de Madrid -- L'Auditori de Barcelona -- Temporada Alta, festival de tardor de Catalunya -- Club TR3SC -- 8. Annex: Cronologia d'estudis de públics culturals
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.