Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014 [Recurs electrònic] / Marta Civil i Serra, Joan M. Corbella Cordomí, Carme Ferré Pavia, Joan Sabaté i Salazar (editors) ; Institut de la Comunicació. Universitat Autònoma de Barcelona

Colaborador(es): Series Col·lecció Lexikon. Informes ; 4Detalles de publicación: Barcelona : Generalitat de Catalunya, 2015Edición: 1a edDescripción: 311 p. : digital, fitxer PDF (17,57 Mb)Recursos en línea: Resumen: L’Informe de la comunicació a Catalunya és un projecte de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) nascut l’any 2000 com a obra col·lectiva de periodicitat biennal. Amb aquest volum, que estudia el període 2013–2014, l’Informe arriba a la seva vuitena edició. L’Informe de la comunicació a Catalunya 2013–2014 està estructurat en cinc apartats. La primera part es dedica al marc general de la comunicació a Catalunya i aprofundeix en set àmbits transversals que ajuden a entendre la singularitat del sistema comunicatiu català (les polítiques de comunicació, l’entorn tecnològic, els grups de comunicació, la comunicació local, els sistemes de mesurament d'audiències, la inversió publicitària i la llengua als mitjans). La segona part estudia la situació dels mitjans i les indústries de la comunicació (la premsa; la ràdio; la televisió; internet, les xarxes socials i les noves pràctiques comunicatives; la indústria del cinema; les indústries culturals; i la indústria publicitària). La tercera part analitza, en format de monografia, els reptes de la comunicació empresarial i institucional. La quarta part se centra en els estudis universitaris i la recerca en comunicació duta a terme en el període estudiat, mentre que la cinquena i última part tanca l’obra amb un capítol de balanç i perspectives del bienni. L’objectiu principal de l’obra és esdevenir una eina de suport als investigadors, als professionals i als responsables de les polítiques públiques del nostre país. . (Font: Editor)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
No hay ítems correspondientes a este registro

Pròleg / Joan Manuel Tresserras -- Presentació / José Luis Terrón Blanco -- Part 1. Marc general de la comunicació a Catalunya: 1. Les polítiques de comunicació / Isabel Fernández Alonso, Marc Espín ; 2. L’entorn tecnològic / Miquel Vidal Villoria ; 3. Els grups de comunicació / Mercè Díez ; 4. La comunicació local en l’ecosistema comunicatiu català / Joan Vila i Triadú ; 5. Els sistemes de mesurament d’audiències / Joan Sabaté i Salazar ; 6. La inversió publicitària als mitjans de comunicació / Laura Bergés Saura, Núria Puig i Borràs ; 7. La llengua als mitjans / Carla González Collantes -- Part 2. La situació dels mitjans i indústries de la comunicació: 8. La premsa / Joan M. Corbella Cordomí ; 9. La ràdio / Carles Llorens Maluquer ; 10. La televisió / Reinald Besalú ; 11. Internet, xarxes socials i noves pràctiques comunicatives / Josep Lluís Micó, Pere Masip ; 12. La indústria del cinema / Juan José Caballero Molina ; 13. Les indústries culturals: editorial, fonogràfica i videojocs / Xavier Cubeles ; 14. La indústria de la publicitat / Núria Puig i Borràs, Laura Bergés Saura -- Part 3. Monogràfic: 15. De la comunicació empresarial i institucional a la comunicació corporativa: reptes de futur / Albert Sáez, Kathy Matilla, Joan Cuenca -- Part 4. Estudis i recerca: 16. Els estudis universitaris i la recerca en comunicació Marta Civil i Serra -- Part 5. Balanç 2013–2014 i perspectives: 17. L’estat de la qüestió: un respir de la crisi en la dècada de la perplexitat / Carme Ferré Pavia

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha