Pla d'Acció Cultural [Recurs electrònic] : Vilassar de Dalt : 2020 [és una iniciativa de la Regidoria de Cultura de l’] Ajuntament de Vilassar de Dalt ; [amb el suport de Centre d’Estudis i Recursos Culturals de l’Àrea de Cultura de la] Diputació de Barcelona
Detalles de publicación: Barcelona : Diputació de Barcelona, cop. 2020Descripción: 136 p. : digital, fitxer PDF (3,52 Mb)Recursos en línea: Resumen: L’Ajuntament de Vilassar de Dalt, davant la necessitat d’actualitzar la seva política cultural i donar resposta als reptes actuals, va demanar suport al Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC) de la Diputació de Barcelona per tal d’iniciar un procés de reflexió, participació i definició conjunta de l’estratègia cultural a desenvolupar que es recull en aquest PAC. Els objectius generals del PAC de Vilassar de Dalt són: - Analitzar la realitat cultural del municipi. - Identificar les principals fortaleses, debilitats, amenaces i oportunitats del municipi en matèria cultural. - Definir un marc estratègic que orienti les polítiques culturals del municipi per als anys vinents. - Concretar una sèrie d’accions a realitzar en els propers anys per assolir els objectius definits en el plantejament estratègic. - Alinear les polítiques culturals en el marc de les polítiques generals de l’Ajuntament. - Establir marcs de governança i participació en les polítiques culturals. (Font: Introducció)Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | URL | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e-Libro | Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital | Plans d'acció cultural | E200036 | Accés al document | Disponible (Disponible) | E200036 |
Nota sobre el moment actual ........................................................................................... 5
0. INTRODUCCIÓ ............................................................................................................. 7
I. DIAGNÒSTIC ........................................................................................................... 10
1. TERRITORI I POBLACIÓ ............................................................................................ 10
1.1. Context territorial ............................................................................................ 10
1.2. Densitat poblacional ........................................................................................ 11
1.3. Evolució de la població .................................................................................... 12
1.4. Característiques de la població ........................................................................ 13
1.5. Origen de la població ....................................................................................... 16
1.6. Realitat socioeconòmica .................................................................................. 18
1.7. Nivell d’estudis ................................................................................................. 19
2. LA CULTURA A VILASSAR DE DALT .......................................................................... 21
2.1. La xarxa d’equipaments culturals .................................................................... 21
2.2. Els agents estructuradors de la cultura ........................................................... 46
2.2.1. L’Ajuntament ............................................................................................ 46
2.2.2. La realitat associativa ............................................................................... 59
2.2.3. La participació i la coordinació ................................................................. 71
2.3. L’oferta i la programació cultural .................................................................... 75
2.4. La comunicació i la difusió ............................................................................... 86
3. CONCLUSIONS DEL DIAGNÒSTIC ............................................................................ 88
II. ESTRATÈGIA ............................................................................................................ 89
1. Estructura de l’estratègia ....................................................................................... 89
2. Objectius estratègics .............................................................................................. 90
3. Línies estratègiques i propostes d’acció ................................................................. 92
4. Esquema resum de les accions proposades ......................................................... 131
ANNEX 1 ....................................................................................................................... 134
Crèdits ..........................................................................................................................
No hay comentarios en este titulo.