Pla estratègic del turisme del vi i del cava de l'Alt Penedès [Recurs electrònic] / [autor: Rainer Brusis]
Publication details: Barcelona : Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona, 2006Online resources: Summary: El Pla estratègic del turisme del vi i del cava de l’Alt Penedès, que presenta la Cambra de Comerç de Barcelona és el resultat del consens i l’acord de les diferents entitats i associacions implicades i és l’instrument que permet el desenvolupament turístic de les rutes i de les empreses que hi estan associades. L’objectiu d’aquest pla ha estat valorar tot el conjunt de les diferents activitats que es desenvolupen o que es poden desenvolupar entorn del món del vi i del cava, per tal de millorar la competitivitat en el mercat turístic, en l’àmbit nacional i internacional. (Font: Presentació)Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e-Book | Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital | General | E-09_0071.pdf | 1 | Available | 1200090071 |
Dades en format PDF
Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader
Modalitat d'accés: World Wide Web
I. Introducció -- II. L'Alt Penedès, un territori vitivinícola amb un gran potencial enoturístic -- III. Objectius del turisme del vi i del cava a l'Alt Penedès -- IV. Estratègies de desenvolupament enoturístic de l'Alt Penedès: 1. Estratègies de mercat i segments ; 2. Estratègies de producte i servei ; 3. Estratègia de producte i mercat ; 4. Estratègia de posicionament -- V. Pla d'acció: Eix 1. Estructuració del producte enoturístic ; Eix 2. Competitivitat del producte enoturístic ; Eix 3. Penedès, destinació enoturística sostenible ; Eix 4. Capacitació i excel·lència professional ; Eix 5. Màrqueting enoturístic ; Eix 6. Suports de comunicació ; Eix 7. Planificació, organització i gestió -- VI. Pròxims passos
There are no comments on this title.