Pla de màrqueting turístic del Berguedà [Recurs electrònic] : síntesi i principals conclusions / [autora: Marta Rotllan]
Publication details: Barcelona : Cambra de Comerç de Barcelona, 2004Online resources: Summary: El Pla d’actuació corporativa de la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona preveu en les línies estratègiques la promoció de l’activitat econòmica a Barcelona i comarques i el desenvolupament de les relacions entre les diverses entitats i associacions; contribuint així a la millora de la competitivitat de les diferents activitats que es desenvolupen en el territori, incloses també les turístiques. En aquest context, es desenvolupa el Pla de màrqueting turístic del Berguedà, amb la presentació dels potencials que té la comarca i dels productes turístics que ja hi ha identificats i gestionats. L’objectiu d’aquest treball ha estat valorar tot el conjunt de les diferents activitats que s’estan desenvolupant al voltant del turisme, per tal d’arribar a crear les sinergies necessàries que permetin un valor afegit a la promoció turística del territori. El pla de màrqueting turístic del Berguedà, des d’una visió objectiva i empresarial, proposa explicar el passat, situar el present, projectar estratègies i actuacions de futur i recomanar els camins de millora del desenvolupament turístic del Berguedà. (Font: Presentació)Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e-Book | Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital | General | E-09_0072.pdf | 1 | Available | 1200090072 |
Dades en format PDF
Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader
Modalitat d'accés: World Wide Web
Presentació -- Fonts i bibliografia -- 1. Diagnosi de competitivitat: 1.1 Paisatge i medi ambient ; 1.2. Mobilitat ; 1.3. Organització, marques i serveis ; 1.4. Turisme de natura ; 1.5. Turisme cultural ; 1.6. Turisme esportiu ; 1.7. Turisme gastronòmic -- 2. Posicionament : cartera de productes proposada -- 3. Resum de les actuacions: 3.1. Estratègia 1: consolidació del catàleg de productes per el mercat de curta distancia, per el mercat de mitjana distancia, per el mercat de llarga distancia ; 3.2. Estratègia 2: Afavorir la informació dels productes, dels serveis i dels equipaments ; 3.3. Estratègia 3: Afavorir la promoció i comercialització dels productes creats ; 3.4. Estratègia 4: Afavorir la informació dels productes, dels serveis i dels equipaments ; 3.5. Estratègia 5: Consolidar i millorar l’atractiu del territori ; 3.6. Estratègia 6: Qualitat ; 3.7. Estratègia 7: Afavorir la competitivitat empresarial
There are no comments on this title.