Local cover image
Local cover image

Pla de màrqueting turístic del Berguedà [Recurs electrònic] : síntesi i principals conclusions / [autora: Marta Rotllan]

By: Contributor(s): Publication details: Barcelona : Cambra de Comerç de Barcelona, 2004Online resources: Summary: El Pla d’actuació corporativa de la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona preveu en les línies estratègiques la promoció de l’activitat econòmica a Barcelona i comarques i el desenvolupament de les relacions entre les diverses entitats i associacions; contribuint així a la millora de la competitivitat de les diferents activitats que es desenvolupen en el territori, incloses també les turístiques. En aquest context, es desenvolupa el Pla de màrqueting turístic del Berguedà, amb la presentació dels potencials que té la comarca i dels productes turístics que ja hi ha identificats i gestionats. L’objectiu d’aquest treball ha estat valorar tot el conjunt de les diferents activitats que s’estan desenvolupant al voltant del turisme, per tal d’arribar a crear les sinergies necessàries que permetin un valor afegit a la promoció turística del territori. El pla de màrqueting turístic del Berguedà, des d’una visió objectiva i empresarial, proposa explicar el passat, situar el present, projectar estratègies i actuacions de futur i recomanar els camins de millora del desenvolupament turístic del Berguedà. (Font: Presentació)
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
e-Book e-Book Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital General E-09_0072.pdf 1 Available 1200090072

Dades en format PDF

Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader

Modalitat d'accés: World Wide Web

Presentació -- Fonts i bibliografia -- 1. Diagnosi de competitivitat: 1.1 Paisatge i medi ambient ; 1.2. Mobilitat ; 1.3. Organització, marques i serveis ; 1.4. Turisme de natura ; 1.5. Turisme cultural ; 1.6. Turisme esportiu ; 1.7. Turisme gastronòmic -- 2. Posicionament : cartera de productes proposada -- 3. Resum de les actuacions: 3.1. Estratègia 1: consolidació del catàleg de productes per el mercat de curta distancia, per el mercat de mitjana distancia, per el mercat de llarga distancia ; 3.2. Estratègia 2: Afavorir la informació dels productes, dels serveis i dels equipaments ; 3.3. Estratègia 3: Afavorir la promoció i comercialització dels productes creats ; 3.4. Estratègia 4: Afavorir la informació dels productes, dels serveis i dels equipaments ; 3.5. Estratègia 5: Consolidar i millorar l’atractiu del territori ; 3.6. Estratègia 6: Qualitat ; 3.7. Estratègia 7: Afavorir la competitivitat empresarial

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha