Local cover image
Local cover image

Sectores de la nueva economía 20+20. Industrias de la creatividad [Recurs electrònic] / [autores: Fernando Casani Fernández De Navarrete ... [et al.]

Contributor(s): Publication details: Madrid : Fundación EOI, 2010Online resources: Summary: La Escuela de Organización Industrial (EOI) presenta el projecte Sectores de la Nueva Economía 20+20, cofinançat pel Ministerio de Indústria, Turismo i Comercio de l’Estat i el Fons Social Europeu. L’estudi Indústrias Creativas 20+20 recull vint experiències empresarials d’èxit que pertanyen a la nova economia emergent, en aquest cas de les Indústries Creatives. L’objectiu d’aquesta sèrie d’estudis és, des d’una perspectiva empresarial, generar coneixement sobre aquesta nova realitat que està sorgint, i comprendre quines són les claus d’èxit. El projecte culminarà amb l’edició de vint investigacions, que estudiaran vint empreses representatives de vint sectors econòmics emergents (www.eoi.es). Indústrias Creativas 20+20 és el tercer d’aquests estudis, després de Economia Digital 20+20 i Economia Verde 20+20. Els estudis estan elaborats cadascun per una Universitat diferent, aquest està elaborat per investigadors de la Universidad de Madrid. La metodologia sempre és la mateixa, la EOI, fa d’enllaç entre la universitat productora de coneixement i les empreses dels sectors. A partir d’un mètode d’investigació oberta, amb eines 2.0, per poder detectar i seleccionar els casos representatius. El primer capítol d’aquest estudi, exposa la descripció conceptual de les indústries creatives, la seva importància per la definició d’un nou model productiu a l’Estat i exposa els criteris de selecció de les empreses: Empreses innovadores i emprenedores, que tinguin un alt grau de cotització en mercats econòmics, que destaquin per la seva capacitat de treball en equip i l’adaptació al canvi, que tinguin un alt grau de cohesió entre altres agents relacionats, que les innovacions recaiguin en el producte final, que distribueixen responsabilitats de forma col•lectiva, i la darrera, que una de les principals estratègies sigui la diferenciació. Segons aquests criteris, en el tercer capítol trobem la relació i descripció de les empreses selecionades. Les conclusions de l’estudi destaquen, com element central, la forta convicció dels i les emprenedores de cadascuna de les empreses. On l’interès social coincideix amb l’interès laboral, i per aquest motiu, segons els autors, tot els treballadors i treballadores estan compromesos amb el valor i l’objectiu dels projectes que les empreses duen a terme. (Font: el Centre)
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
e-Book e-Book Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital General E-10_0231.pdf 1 Available 1200100231

Dades en format PDF

Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader

Modalitat d'accés: World Wide Web

0. El proyecto Sectores de la nueva economía 20+20 -- 1. La industria de la creatividad -- 2. Experiencias empresariales: La Despensa ; Ecosistema Urbano ; La Fábrica ; Muñecos Animados román y cia ; Estudio Mariscal ; David Delfín ; José Luis Cuerda ; Celda Media ; Agencia Audiovisual Freak ; Sones ; Arden Producciones ; Susaeta Ediciones ; Ilustrarte ; Área de Trabajo (g+c) ; S21sec ; Panda Security ; Gomaespuma ; Zinkia entertaiment ; Saski Baskonia ; Real Madrid -- 3. Conclusiones -- 4. Bibliografía -- 5. Agradecimientos

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha