Local cover image
Local cover image

Dieta mediàtica i cultural 2010 dels joves [Recurs electrònic] : Catalunya : període: Any mòbil setembre 2009 a agost 2010 / [Fundacc]

Contributor(s): Publication details: [Barcelona] : Fundacc, 2010Online resources: Summary: Fruit de la col•laboració entre la Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura (FUNDACC) i l’Internet Interdisciplinary Institut (IN3) de la UOC, aquest estudi aprofundeix en els consums mediàtics i culturals dels joves a Catalunya a partir del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura i de l’estudi d’audiències i consums culturals del mercat de parla catalana. L’anàlisi se centra en el consum de mitjans de comunicació (diaris, suplements, revistes i publicacions periòdiques, ràdio i televisió), el consum cultural (llibres, cinema, música, concerts, espectacles, exposicions, videojocs), el consum tecnològic (Internet i mòbil) i els compara amb els que en fan els adults. També incorpora una visió dels consums de mitjans de comunciació i consums culturals dels joves a les 41 comarques de Catalunya i s’hi analitza la llengua de consum. Incorpora les onades corresponents als últims dos anys, cada onada es basa en una mostra de 4.200 joves i 27.100 adults. El treball de camp que ha permès la recollida de dades s’ha realitzat de manera continuada i ininterrompuda al llarg del temps. D’entre els resultats que proporciona l’estudi, destaquem els següents: els joves consumeixen 6 hores i 49 min de mitjans de comunicació al dia, un 6% més que el 2008 i que la dieta mediàtica dels joves és de 3 h 30 min de televisió, 1 h 45 min d'internet, 1 h 13 min de ràdio, 13 min de diaris i 4 min de revistes al dia. Així mateix, tots els consums culturals dels joves són més alts als dels adults, especialment els de cinema, concerts, música i llibres i videojocs i que tots els consums de mitjans tant dels joves com dels adults són superiors en castellà que en català. (Font: el Centre)
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
e-Book e-Book Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital General E-10_0240.pdf 1 Available 1200100240

Dades en format PDF

Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader

Modalitat d'accés: World Wide Web

Consumde mitjans de comunicació -- Consum tecnològic -- Consum de productes culturals -- Activitats d’oci -- Llengua de consum -- Conclusions.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha