Local cover image
Local cover image

Buscando señal [Recurs electrònic] : lecturas sobre nuevos hábitos de consumo cultural

Publication details: Córdoba [Argentina] : Centro Cultural España-Córdoba, 2009Edition: 1ª edISBN:
  • 9789872432249
Online resources: Summary: Aquest llibre és resultat del projecte en xarxa “Nuevos hábitos de consumo cultural”, on experts ens ciències socials i en producció artística llatinoamericana i espanyola, fan una aproximació dels hàbits culturals de les societats iberoamericanes actuals. L’objectiu del projecte es apropar les noves tecnologies als sectors que presenten dificultats al seu accés, a l’àmbit de la cultura. Mariano Barbieri, coordinador de la publicació, es qüestiona pels canvis substancials que han produït, tant la innovació tecnològica com l’ús massiu dels dispositius mòbils, a les societats llatinoamericanes i com aquestes s’han sumat als nous hàbits de consum cultural a totes les esferes. Altres autors, com Ricardo Vega, analitza el concepte de “prosumidores”, referint-se a tots aquells individus que consumeixen i generen cultura alhora. Finalment, experts reflexionen sobre conceptes com “bretxa digital”, relacionant així aquesta massificació de consum cultural i analitzant els nous mitjans de producció que s’han adquirit al consum cultural, a Amèrica Llatina. (Font: El Centre)
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
e-Book e-Book Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital General E-11_0132.pdf 1 Available 1200110132

Dades en format PDF

Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader

Modalitat d'accés: World Wide Web

Bienvenidos a lo desconocido por todos conocido / Pancho Marchiaro -- Palabras desde Lima / Juan Sánchez -- Buscando señal: primer intento / Mariano Barbieri -- Portabilidad y cuerpo: las nuevas prácticas culturales en la sociedad del conocimiento / Luis Alberto Quevedo -- Tecnología, panorama y paradigmas: cambios en la producción cultural en la era digital / Ricardo Vega Mora -- De un consumo de Cultura a un consumo de Desarrollo: economía, innovación y el CCE en Chile / Iván Orellana Muñoz -- Escenas de los consumos culturales en la Argentina / Ana Wortman -- El arte fuera de contexto / Jorge Luís Marzo -- Banalidades post-coloniales y el consumo de la cultura peruana: argumentos para fundar una microcervecería / Giuseppe De Bernardi -- Comida y comensales: representaciones acerca de los alimentos, la comida y el cuerpo en diferentes sectores de ingreso del Área Metropolitana de Buenos Aires / Patricia Aguirre -- Del trabajo a casa y en casa trabajo: nuevos estilos de trabajo y vida cotidiana / Paula Beaulieu -- La cultura del hedonismo: economía y ética en la nueva gastronomía peruana / Sandro Venturo -- Consumo musical y cultura digital en América Latina / Gisela G. S. Castro -- Celulares -- ¿Delivery?: las comidas se realizan en el hogar y reúnen a la familia -- Cine -- PBI Cultural d’Argentina -- Música -- Práctica de deportes -- Computadoras -- Internet -- Tiempo libre -- Los sitios más visitados del mundo -- Nivel de felicidad de la población

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha