Local cover image
Local cover image

Màrqueting i gestió cultural : Amb una aproximació al sector de l'espectacle / Ricard Pedreira i Font

By: Publication details: [Barcelona] : [L'Autor], 1991Description: 67 pSummary: Un dels aspectes de la gestió que té, sobretot, una visió global dels Projectes Culturals, és la del Marketing, que tracta, en el nostre cas, de l'estudi dels factors pels quals una Acció Cultural és acceptada, o no, per un públic. La Qualitat del Projecte és el primer factor, però no és l'únic. Del tractament que el Gestor sàpiga fer del conjunt de factors esmentats, dependrà l’èxit o el fracàs del projecte. La Nomenclatura utilitzada és la del món del Marketing de Productes i Serveis, convenientment adaptada a la Gestió Cultural. (Font: Presentació)
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Book Book Centre d' Informació i Documentació del CERC 24 Ped 91 2 Available 1900110035

Document no editat comercialment

Presentació -- Índex -- 1. Introducció al Marketing -- 2. L'entorn cultural i la "competència" -- 3. La investigació dels mercats culturals -- 4. El Posicionament -- 5. Productes i Serveis Culturals -- 6. Preus i no-preus en la cultura -- 7. La Distribució -- 8. La Comunicació i la Publicitat -- 9. Breu Terminologia de Marketing -- 10. Bibliografia

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha