Tècniques d'Auditoria Operativa aplicades a l'Administració Pública / Jordi Mas, Carles Ramió
Series: Estudis ; 2Publication details: Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de Governació. Comité Assessor per a l'estudi de l'organització de l'Administració, 1992Edition: 1a edDescription: 262 pISBN:- 8439319118
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala | General | S 03178 | 1 | Available (Disponible) | 1900022457 |
Índex de figures -- Índex de taules -- I. Introducció: 1. Objectius ; 2. Destinataris ; 3. Perspectives d’anàlisi ; 4. Elements innovadors ; 5. Presentació comentada de l’índex -- II. Definició, objectius, funcions i fases de l’auditoria operativa: 1. Definició i objectius de l’auditoria operativa ; 2. Definició i presentació de les fases de l’auditoria operativa -- III. Condicions d’aplicació de les tècniques d’auditoria operativa a l’Administració pública: l’Administració pública com a organització diferenciada: 1. Els recursos humans ; 2. Política i Administració ; 3. La tecnologia normativa ; 4. La pluralitat d’objectius a l’Administració pública -- IV. Dimensió interna i ubicació de les unitats d’auditoria operativa ; 1. Dimensió interna de les unitats d’auditoria operativa ; 2. Ubicació de les unitats d’auditoria operativa -- V. Àmbits d’anàlisi de les tècniques d’auditoria operativa: 1. L’estructura orgànica ; 2. El sistema d’informació ; 3. El sistema de comunicació ; 4. El sistema informàtic ; 5. L’espai de treball ; 6. Els recursos materials ; 7. El sistema de procediments administratius ; 8. Funcions de les unitats orgàniques ; 9. El sistema d’activitats ; 10. El sistema de servucció ; 11. El personal de l’Administració pública ; 12. La formació dels empleats públics -- VI. Tècniques d’auditoria operativa: 1. Tècniques bàsiques ; 2. Tècniques quantitatives ; 3. Tècniques qualitatives ; 4. Tècniques de procés -- VII. Qüestionari: 1. Identificació de la unitat ; 2. Dades de la persona enquestada ; 3. Anàlisi de la plantilla ; 4. Funcions i activitats ; 5. Anàlisi dels procediments administratius ; 6. Sistema d'informació ; 7. Sistema de comunicacions ; 8. Recursos informàtics ; 9. L'espai de treball ; 10. Formació del personal ; 11. Motivació del personal ; 12. Clima de l'organització ; 13. Dimensions dels grups de treball ; 14. Estil de direcció -- VIII. Bibliografia
There are no comments on this title.