Cultura, símbols i Jocs Olímpics : La mediació de la comunicació / Miquel de Moragas Spà
Series: Informes ; 8Publication details: Barcelona : Generalitat de Catalunya. Centre d'Investigació de la Comunicació, 1992Description: 73 pISBN:- 8439320809
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Centre d' Informació i Documentació del CERC Magatzem | General | CD30 Mor 92 | 1 | Exclòs de préstec | 1900031673 | ||
Book | Centre d' Informació i Documentació del CERC Magatzem | General | M 1369 | 1 | Exclòs de préstec | 1900031682 |
Presentació -- 1. Introducció: els Jocs Olímpics com a fenomen cultural: 1.1. El projecte cultural olímpic ; 1.2. Els "mass media" i la producció de valors ; 1.3. Els Jocs Olímpics, un fenomen de grans dimensions -- 2. Els Jocs Olímpics, cultura i opinió pública: 2.1. L'esport-espectacle com a cultura popular ; 2.2. Universalitat i nacionalisme als Jocs Olímpics -- 3. Els Jocs Olímpics i la cultura de la seu organitzadora: 3.1. Els efectes dels Jocs sobre la identitat político-cultural ; 3.2. Oferta cultural i imatge de marca de la ciutat seu ; 3.3. L’Olimpíada Cultural -- 4. Barcelona'92, un gran entramat de producció d’informació: 4.1. Les "Operacions de premsa" ; 4.2. Barcelona, plató de televisió -- 5. Les cerimònies olímpiques: 5.1. Espectacle i rituals ; 5.2. La cerimònia inaugural coma principal esdeveniment cultural -- 6. Els mitjans de comunicació internacionals i el seu protagonisme -- Bibliografia
There are no comments on this title.