#DigiTalk : del màrqueting directe a la comunicació 2.0 / Núria Escalona ; pròleg de Josep Rom
Series: Manuals (UOC) ; 216 | Manuals (UOC). ComunicacióPublication details: Barcelona : UOC, 2013Edition: 1a edDescription: 238 pISBN:- 9788490298138
- DigiTalk
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala | General | S 01276 | 1 | Available | 1900172361 |
Pròleg -- Introducció -- I. Orígens i conceptes de la comunicació 2.0 -- II. Contextualitzant la comunicaicó 2.0. -- III. Mitjans socials i eines de software social -- IV. També és el moment de la comunicació corporativa! -- V. El social media plan i el pla #DigiTalk -- VI. Els perfils de la comunicació 2.0 -- Ens retrobem al món #DigiTalk! -- Bibliografia i webgrafia
There are no comments on this title.