Local cover image
Local cover image

Arts in their view : A study of youth perticipation in the arts / John Harland, Kay Kinder, Kate Hartley

By: Contributor(s): Publication details: Slough (UK) : National Foundation for Educational Research, 1995Description: 296 pISBN:
  • 0700513698
Abstract: Destaca una tendència inexorable segons la qual és més probable que siguin les dones i els joves de classes socials més elevades i amb un alt nivell d'educació els qui participen més en la cultura. La participació en el temps de lleure afavoreix el ballet, el dibuix i la fotografia, mentre que la participació en hores escolars posa l'èmfasi en l'escriptura, el dibuix, la pintura, el teatre i el dibuix assistit per ordinador. Només l'àmbit musical es desenvolupa més o menys equitativament a l'escola i durant el temps de lleure. La majoria dels enquestats haurien preferit una major implicació en el passat, i en desitjaven més per al futur. Queden molt clars els beneficis de la participació.Abstract: Destaca una tendencia inexorable según la cual es más probable que sean las mujeres y los jóvenes que pertenecen a clases sociales más elevadas y con un alto nivel de educación los que más participan de la cultura. La participación durante el tiempo de ocio favorece el ballet, el dibujo y la fotografía, mientras que la participación en horas escolares pone el énfasis en la escritura, el dibujo, la pintura, el teatro y el dibujo asistido por ordenador. El único ámbito que se desarrolla más o menos equitativamente en la escuela y durante el tiempo de ocio es el de la música. La mayoría de los encuestados hubieran preferido una mayor implicación en el pasado y desean poder dedicarse más a la cultura en el futuro. Los beneficios de la participación en actividades culturales quedan muy claros.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Book Book Centre d' Informació i Documentació del CERC Magatzem General M 0336 1 Exclòs de préstec 1900006987

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha