The Theatre industry : Subsidy, profit & the search for new audiences / John Pick
Series Comedia's media and communications industry profile seriesDetalles de publicación: London : Comedia, 1985Descripción: 55 pISBN:- 0906890578
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Centre d' Informació i Documentació del CERC | ET Pic 85 | 1 | Disponible | 1900034986 |
1. Political economy: 1.1. History ; 1. 2. Subsidy and its Effects -- 2. Issues: 2.1. Inflated Administrative Costs ; 2.2. Overproduction of theatre’s raw material ; 2.3. The production bottlenecks ; 2.4. Marketing the Play -- 3. Case studies: 3.1. The Venue ; 3.2. Theatre Prices ; 3.3. Theatre Attendances -- 4. Development of the Industry -- 5. List of theatre addresses
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.