Local cover image
Local cover image

Llibre blanc del turisme a Catalunya / director tècnic: Angel Miguelsanz i Arnalot ; col.laboradors: M. Encarna Beneria i Vidal ... [et al.]

Contributor(s): Publication details: Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de la Presidència, 1983Description: 382 pISBN:
  • 8439302487
Summary: Els objectius últims de l'elaboració del Llibre Blanc del Turisme a Catalunya eren els de realitzar un estudi, rigorós i en profunditat, de la situació actual de l'activitat turística a Catalunya, analitzar els seus punts més forts i els més febles i, finalment, sobre la base del diagnòstic efectual i de l'anàlisi de prospectiva del mercat, establir les línies per a la Política Turística de Catalunya en els anys vinents. Contribueix, d'alguna manera, a millorar el coneixement de l'activitat turística i a valorar millor la seva autèntica dimensió socio-econòmica. (Font: Introducció)
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Book Book Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala General S 02902 1 Available (Disponible) 1900044930

I. Introducció i objectius -- II. Situació del turisme a Catalunya: 1. La situació econòmica el 1981 ; 2. La participació del turisme català a l'economia espanyola ; 3. La participació del turisme català a l'economia de Catalunya -- III. El producte turístic: 1. Les infraestructures ; 2. L'oferta d'allotjament ; 3. L'oferta complementària i els recursos turístics ; 4. La problemàtica laboral i empresarial ; 5. El medi ambient turístic ; 6. L'urbanisme ; 7. L'ensenyament turístic -- IV. La demanda turística: 1. Introducció. Aspectes generals i limitacions ; 2. Aspectes quantitatius de la demanda ; 3. Aspectes qualitatius de la demanda ; 4. Catalunya coma zona emissora -- V. La relació oferta-demanda: 1. Introducció ; 2. Lo competitivitat del producte ; 3. La promoció ; 4. La intermediació -- VI. Els efectes econòmics i socials: 1. El nivell d'ocupació generat pel turisme ; 2. Lo generació de rendes fiscals ; 3. El turisme català i la seva contribució al compte A-5, "Turisme i vilatges" de la balança· de pagaments espanyola ; 4. Efectes induïts del turisme ; 5. Problemàtica de les hisendes municipals turístiques ; 6. Transformació ciutadana i intercanvi social i cultural ; 7. Turisme i mitjans de comunicació -- VIl. La política turística: 1. Turisme i administració estatal ; 2. La política turística de l'administració estatal ; 3. Turisme i administració autonòmica ; 4. Las transferències. Procés i estat actual ; 5. La política turística de l'administració autonòmica -- VIII. Tendències del mercat: 1. Tendències generals ; 2. Tendències de previsió de la demanda turística a Catalunya -- IX. Síntesi i diagnòstic -- X. Principals línies mestres per a la política turística de Catalunya: 1. Introducció ; 2. Els objectius ; 3. Les accions

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha