Local cover image
Local cover image

Com buscar un espónsor / Pierre Sahnoun, Nathalie Doury

By: Contributor(s): Language: Catalan Original language: French Series: Animació sociocultural ; 5Publication details: Alella : Pleniluni, 1990Edition: 1a edDescription: 254 pISBN:
  • 8485752562
Other title:
  • Comment chercher un sponsor : mode d'emploi
Summary: Hauríem pogut titular aquest llibre “Com trobar un espónsor”. Però no seria honest. El propòsit d'aquesta obra és el de mostrar-vos els mètodes que permeten fer una recerca de finançament en les millors condicions, amb una eficàcia òptima. Tenim l'ambició de col·locar-vos en la millor situació possible enfront del vostre futur espónsor. Però res no permet garantir l’èxit del vostre intent. Perquè ni amb la prospecció més eficaç possible, un projecte, si no és bo, no reeixirà mai. (Font: Editor)
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Book Book Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala Abast S 03219 1 Available (Disponible) 1900018678

Tit. orig.: Comment chercher un sponsor : mode d'emploi

Prefaci / François Rouffiac -- Introducció: Com convèncer una empresa que inverteixi en una passió -- 1. Nocions: com funciona l'esponsóring. Objectius i definicions ; Anatomia de l'espónsoring: el triangle sagrat -- 2. Psicologia de l'espónsor: Per que m'esponsoritzarà? ; Qui pren la decisió? -- 3. Consells preliminars abans de començar: Les empreses es tan disposades a deixar-se convèncer ; Preneu-vos-ho amb temps -- 4. Donar forma al projecte: De la idea al projecte -- 5. El dossier -- 6. A qui s'ha d'enviar el dossier?: Tramesa amplia o selectiva? ; Elaborar un fitxer d'empreses -- 7. Gestionar els contactes amb els mitjans de comunicació: La importància dels MCM per a l'espónsor ; Dues prospeccions simultànies ; Mitjans fàcils i mitjans difícils ; Comunicar amb els periodistes -- 8. Convèncer un espónsor: el cara a cara : Preparar una negociació ; Consells per a l'entrevista ; Les grans pors de l'espónsor i algunes maneres de desactivar-les -- 9. Col. laborar amb un espónsor -- 10. Treballar amb una agencia especialitzada: Les funcions d'una agència ; La manera d'actuar amb una agència -- 11. Cins prospeccions reeixides i les seves fórmules: 1. París-Dakar 1985-1986: l'equip Pierre Fougerousse ; 2. Escultura moderna a Cotlliure ; 3. Printemps de Bourges 1986 ; 4. El Tour du Boomerang 1985 ; 5. Raid Amazonie 1984 -- Conclusió -- Annexos

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha