Com buscar un espónsor / Pierre Sahnoun, Nathalie Doury
Language: Catalan Original language: French Series: Animació sociocultural ; 5Publication details: Alella : Pleniluni, 1990Edition: 1a edDescription: 254 pISBN:- 8485752562
- Comment chercher un sponsor : mode d'emploi
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala | Abast | S 03219 | 1 | Available (Disponible) | 1900018678 |
Tit. orig.: Comment chercher un sponsor : mode d'emploi
Prefaci / François Rouffiac -- Introducció: Com convèncer una empresa que inverteixi en una passió -- 1. Nocions: com funciona l'esponsóring. Objectius i definicions ; Anatomia de l'espónsoring: el triangle sagrat -- 2. Psicologia de l'espónsor: Per que m'esponsoritzarà? ; Qui pren la decisió? -- 3. Consells preliminars abans de començar: Les empreses es tan disposades a deixar-se convèncer ; Preneu-vos-ho amb temps -- 4. Donar forma al projecte: De la idea al projecte -- 5. El dossier -- 6. A qui s'ha d'enviar el dossier?: Tramesa amplia o selectiva? ; Elaborar un fitxer d'empreses -- 7. Gestionar els contactes amb els mitjans de comunicació: La importància dels MCM per a l'espónsor ; Dues prospeccions simultànies ; Mitjans fàcils i mitjans difícils ; Comunicar amb els periodistes -- 8. Convèncer un espónsor: el cara a cara : Preparar una negociació ; Consells per a l'entrevista ; Les grans pors de l'espónsor i algunes maneres de desactivar-les -- 9. Col. laborar amb un espónsor -- 10. Treballar amb una agencia especialitzada: Les funcions d'una agència ; La manera d'actuar amb una agència -- 11. Cins prospeccions reeixides i les seves fórmules: 1. París-Dakar 1985-1986: l'equip Pierre Fougerousse ; 2. Escultura moderna a Cotlliure ; 3. Printemps de Bourges 1986 ; 4. El Tour du Boomerang 1985 ; 5. Raid Amazonie 1984 -- Conclusió -- Annexos
There are no comments on this title.