Local cover image
Local cover image

Estructura i factors de canvi en la comercialització del llibre / Lluís Bonet, Albert de Gregorio

By: Contributor(s): Publication details: Barcelona : Universitat de Barcelona, 1998Description: 38 pSummary: Aquest estudi pretén presentar de forma sintètica una panoràmica general del sector, incidint especialment en la legislació, en les estratègies de comercialització i les conseqüències sobre el consum del llibre. En primer lloc es presenta el marc normatiu que afecte el sector del llibre, així com la legislació sobre cooperatives. A continuació s'analitza l'estructura econòmica del sector del llibre: l'evolució del seu conjunt, els canvis en els canals de comercialització, així com les característiques generals del negoci. En tercer lloc, es presenten les principals tendències de canvi que presumiblement afectaran al sector del llibre en els propers anys. Finalment es discuteixen els arguments a l'entorn de quatre qüestions: el sistema de preu fix del llibre, la legislació de cooperatives, els objectius de la política cultural i les estratègies dels canals de comercialització. (Font: Presentació)
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Book Book Centre d' Informació i Documentació del CERC BE Bon 98 1 Available 1900057404

1. Presentació -- 2. El marc normatiu: 2.1. La regulació espanyola sobre el sector del llibre ; 2.2. La legislació sobre el preu fix del llibre ; 2.3. La legislació sobre cooperatives -- 3. Estructura del sector i el mercat del llibre: 3.1. Evolució del mercat del llibre a Catalunya i espanya ; 3.2. Els canals de comercialització i venda de llibres ; 3.3. Característiques i tipologia del negoci -- 4. Transformació tecnològica i evolució del mercat del llibre: 4.1. Efectes del canvi tecnològic en el sector ; 4.2. La llibreria virtual ; 4.3. L'edició electrònica -- 5. Estratègies de promoció del consum de llibres a Catalunya: 5.1. El debat sobre el preu fix del llibre ; 5.2. Estratègies dels canals de comercialització ; 5.3. El paper de les cooperatives de consumidors i usuaris en el desenvolupament d'un mercat català del llibre ric i plural -- 6. Bibliografia

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha