Local cover image
Local cover image

Promoció i venda d'espectacles : Un manual aplicat a la Fira de Teatre de Tàrrega / escrit i compilat per Toni González Cerveto

By: Contributor(s): Language: Catalan, Spanish Series: Col.lecció de la Llotja ; 5Publication details: [Lleida] : Fira de Teatre de Tàrrega : Institut d'Estudis Ilerdencs, 1996Description: 99 pISBN:
  • 848702985X
Summary: Aquesta publicació pretén servir d'ajut a totes les companyies que volen obrir-se camí en el món del teatre i la dansa, perquè puguin afrontar, d'una manera professional, el repte de la promoció dels seus espectacles. Conscients que a I'Estat espanyol no existeix encara aquest tipus de publicació, la Fira de Teatre de Tàrrega ha volgut omplir aquest buit bibliogràfic, en un moment en que, cada vegada més, és la pròpia capacitat de les companyies la que aconsegueix tirar endavant els espectacles. El temps dels diners per al teatre s'estan acabant i els amiguismes estan passant a millor vida. Cal posar les companyies en igualtat de condicions i deixar que la qualitat i la preparació sigui l'element fonamental per a la seva subsistència. En aquest context, el coneixement de les tècniques de promoció i de màrqueting juga un paper decisiu. Aquest manual s’adreça als professionals del teatre encarregats de la promoció d'un espectacle. Esta especialment concebut per a les companyies joves que comencen i resulta indispensable per a companyies que presenten el seu espectacle a Tàrrega. El manual també permetrà valorar el treball que ja realitzen les companyies consolidades i els gestors de sales de teatre hi trobaran una font d'informació útil per entendre el treball de les companyies i per completar la seva experiència. (Font: Introducció)
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Book Book Centre d' Informació i Documentació del CERC ET24 Gon 96 1 Available 1900053642

Text bilingüe català-castellà

1.·Introducció -- 2.·El màrqueting aplicat a l'espectacle -- 3.·Abans de res cal planificar -- 4.·Accions per a una campanya de promoció -- 5.·Producció de material promocional: 5.1. El disseny de material imprès ; 5.2. Els textos promocionals ; 5.3. El dossier de la companyia ; 5.4. El cartell ; 5.5. La impressió del material promocional ; 5.6. El vídeo ; 5.7. Altres elements de promoció -- 6. La venda de l'espectacle: 6.1. El contacte amb el programador ; 6.2. El contacte amb l’espectador -- 7. Relació amb la premsa: 7.1. El comunicat de premsa ; 7.2. Altres materials de premsa -- 8.·La promoció a la Fira de Teatre de Tàrrega: 8.1. Promoció entre públic professional ; 8.2. La campanya de premsa a la Fira ; 8.3. Promoció entre el públic de la Fira ; 8.4. Com planificar i organitzar la participació a la Fira -- Els secrets del dossier / Gonzalo Pérez de Olaguer -- L'amic amb una càmera / Javier Atance -- Produir, distribuir, vendre / Daniel Martínez de Obregón -- Bibliografia -- Adreces d’interès

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha