Promoció i venda d'espectacles : Un manual aplicat a la Fira de Teatre de Tàrrega / escrit i compilat per Toni González Cerveto
Language: Catalan, Spanish Series: Col.lecció de la Llotja ; 5Publication details: [Lleida] : Fira de Teatre de Tàrrega : Institut d'Estudis Ilerdencs, 1996Description: 99 pISBN:- 848702985X
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Centre d' Informació i Documentació del CERC | ET24 Gon 96 | 1 | Available | 1900053642 |
Text bilingüe català-castellà
1.·Introducció -- 2.·El màrqueting aplicat a l'espectacle -- 3.·Abans de res cal planificar -- 4.·Accions per a una campanya de promoció -- 5.·Producció de material promocional: 5.1. El disseny de material imprès ; 5.2. Els textos promocionals ; 5.3. El dossier de la companyia ; 5.4. El cartell ; 5.5. La impressió del material promocional ; 5.6. El vídeo ; 5.7. Altres elements de promoció -- 6. La venda de l'espectacle: 6.1. El contacte amb el programador ; 6.2. El contacte amb l’espectador -- 7. Relació amb la premsa: 7.1. El comunicat de premsa ; 7.2. Altres materials de premsa -- 8.·La promoció a la Fira de Teatre de Tàrrega: 8.1. Promoció entre públic professional ; 8.2. La campanya de premsa a la Fira ; 8.3. Promoció entre el públic de la Fira ; 8.4. Com planificar i organitzar la participació a la Fira -- Els secrets del dossier / Gonzalo Pérez de Olaguer -- L'amic amb una càmera / Javier Atance -- Produir, distribuir, vendre / Daniel Martínez de Obregón -- Bibliografia -- Adreces d’interès
There are no comments on this title.