Escoles municipals de música : criteris per al desenvolupament del model educatiu i cultural als municipis / [autors de l'estudi: Ignasi Gómez ... [et al.]]
Series: Estudis (Barcelona (Província). Àrea d'Educació) ; 8Publication details: Barcelona : Diputació de Barcelona. Àrea d'Educació, 2002Description: 113 pISBN:- 8477948801
- En format PDF disponible a http://www.diba.es/documents/113226/2bff957b-8f47-426b-8e1c-cee1455869f8
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala | General | DIG05_0150.pdf | 1 | Available | 1200050150 | ||
Book | Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala | General | S 00696 | 2 | Available | 1900078311 |
En format PDF disponible a
http://www.diba.es/documents/113226/2bff957b-8f47-426b-8e1c-cee1455869f8
Presentació -- Pròleg -- Introducció / Juan Ángel Vela del Campo -- 1. La funció de l’escola de música / Núria Sempere: 1.1. L’oferta diversificada per a un ampli espectre d’edats dels usuaris ; 1.2. L’atenció diversificada segons els interessos de l’alumnat ; 1.3. L’amplitud del ventall de les músiques escolaritzades ; 1.4. La pràctica instrumental com a eix de l’activitat formativa ; 1.5. La vinculació amb l’entorn social i cultural ; 1.6. Experiències: Daute - Isla Baja, Santa Perpètua de Mogoda, Utrecht i Trondheim -- 2. L’organització de l’escola municipal de música / Pedro Sarmiento: 2.1. Consideracions generals ; 2.2. Passos previs a la posada en marxa ; 2.3. El treball en equip ; 2.4. Criteris per a la gestió administrativa ; 2.5. Oferta formativa ; 2.6. Experiències: Escuela Municipal de Música de la Corunya, Escuela Municipal de Música y Danza de Talavera de la Reina, Escuela Municipal de Música de Tres Cantos -- 3. Els models de finançament i de gestió de les escoles municipals de música / Leopoldo Santos: 3.1. Introducció ; 3.2. L’escola de música pública: un centre educatiu per al desenvolupament de l’activitat cultural ; 3.3. El finançament ; 3.4. Les fórmules de gestió ; 3.5. Conclusió -- 4. Criteris de pedagogia / Ignasi Gómez: 4.1. Subjecte o objecte: la pedagogia de la música a la cruïlla ; 4.2. La pràctica musical col·lectiva com a eix de la formació musical de l’individu ; 4.3. L’aprenentatge d’un instrument musical ; 4.4. La creativitat com a guia de l’activitat pedagògica ; 4.5. L’aprenentatge a l’escola, l’aprenentatge social -- 5. El marc legal: anàlisi comparativa de les regulacions autonòmiques / Elisa Roche: 5.1. Antecedents ; 5.2. El marc legal actual ; 5.3. La regulació estatal ; 5.4. Les regulacions autonòmiques ; 5.5. Conclusions i propostes ; 5.6. Índex legislatiu
There are no comments on this title.