L'imperfecte comunicador associatiu o què cal tenir present en l'associació de voluntariat per comunicar sempre amb els ciutadans / Toni Puig
Series: Dossiers Barcelona associacions ; 23Publication details: Barcelona : Ajuntament de Barcelona, [199?]Description: 43 pSummary: A les associacions de voluntariat que voleu comunicar amb entusiasme la vostra missió als ciutadans, que establiu amb la ciutadania una relació comunicativa de confiança i que feu del vostre equip associatiu una xarxa de ciutadans connectats i abocats a crear qualitat de vida a les ciutats. (Font: Presentació)Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Centre d' Informació i Documentació del CERC | COMPACTUS | 1 | Available | 1900096858 |
0. Idees des de l’experiència: no belles teories acadèmiques per a la comunicació -- 1. Tu, imperfecte comunicador associatiu, ets clau en l’associació! -- 2. La publicitat és la forma que pren la comunicació per convèncer als ciutadans -- sobre l’ús immediat d’un servei -- 3. El ciutadà que usarà el servei, com actua? -- 4. Motiveu l’ús dels serveis, però fixeu l’associació com a marca de qualitat per a estils de vida cívics -- 5. Un anunci publicitari crea usuaris si, per ell mateix, és creador -- 6. Publicitat, sempre -- 7. Cal assegurar, en el moment de fixar la publicitat d’un servei, la seva qualitat i oportunitat -- 8. La publicitat sempre va signada -- 9. Motivar, vèncer reticències, convèncer i usar el servei, aquesta és la qüestió -- 10. Investigar, investigar, investigar! -- 11. Les constants de la publicitat òptima -- 12. Maneres de presentar un servei -- 13. Useu eslògans, inventeu-ne, poseu-los de moda -- 14. ... i anem a la lletra de la publicitat! -- 15. Per què ets un imperfecte publicitari associatiu? -- 16. La qualitat i l’entusiasme de la publicitat -- 17. La publicitat no ho és tot -- 18. L’última recomanació: idees, equips, curiositat i entusiasme
There are no comments on this title.