Màrqueting electrònic per al turisme cultural / Montserrat Peñarroya
Series: Turisme cultural ; 2Publication details: Bellcaire d'Empordà : Vitel·la, 2010Edition: 1a edDescription: 174 pISBN:- 9788493716233
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala | General | S 00264 | 1 | Available | 1900137278 |
Presentació -- 1. Processos bàsics del màrqueting electrònic -- 2. El públic objectiu -- 3. Els cercadors -- 4. Google Places i altres serveis de geolocalització -- 5. SEM. La compra de paraules clau als cercadors -- 6. La publicitat a llocs web de tercers -- 7. Els mercats electrònics i els directoris en línia -- 8. Els directoris d'opinió -- 9. El màrqueting per correu electrònic -- 10. Les relacions públiques en línia -- 11. El web 2.0 -- 12. La usabilitat -- 13. La persuassió -- 14. La segureta en el web -- 15. L'anàlisi de webs -- 16. La competència -- 17. Començar el Pla de màrqueting en línia -- Bibliografia
There are no comments on this title.