Local cover image
Local cover image

Màrqueting electrònic per al turisme cultural / Montserrat Peñarroya

By: Series: Turisme cultural ; 2Publication details: Bellcaire d'Empordà : Vitel·la, 2010Edition: 1a edDescription: 174 pISBN:
  • 9788493716233
Summary: El turisme cultural es fonamenta en la utilització de béns patrimonials com a recursos turístics per fer atractiva una destinació. L´efectivitat de l´ús d´internet és una realitat que va més enllà de qualsevol discussió possible. Per tant, per al sector turístic, i concretament per al turisme cultural, és fonamental conèixer com es pot promocionar un recurs o servei i com es pot aconseguir dirigir visites al lloc web d´una empresa turística o institucional. Aquest es l’objectiu principal d’aquest llibre: aconseguir que el lector, vinculat a aquest sector, disposi dels coneixements necessaris perquè el seu lloc web sigui capaç de atraure visites que es converteixen en contactes comercials o clientes, gràcies a las diverses tècniques y estratègies que s’hi expliquen. (Font: Editor)
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Book Book Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala General S 00264 1 Available 1900137278

Presentació -- 1. Processos bàsics del màrqueting electrònic -- 2. El públic objectiu -- 3. Els cercadors -- 4. Google Places i altres serveis de geolocalització -- 5. SEM. La compra de paraules clau als cercadors -- 6. La publicitat a llocs web de tercers -- 7. Els mercats electrònics i els directoris en línia -- 8. Els directoris d'opinió -- 9. El màrqueting per correu electrònic -- 10. Les relacions públiques en línia -- 11. El web 2.0 -- 12. La usabilitat -- 13. La persuassió -- 14. La segureta en el web -- 15. L'anàlisi de webs -- 16. La competència -- 17. Començar el Pla de màrqueting en línia -- Bibliografia

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha