Local cover image
Local cover image

Creació de nous públics / Fòrum de Regidors i Regidores de Cultura, [grup de treball] Creació de Nous Públics ; [redacció: Xavier Cubeles, BCF Consultors i Cristina Rodríguez]

By: Contributor(s): Publication details: Barcelona : CERC, 2008Description: 56 fOther title:
  • Fòrum de Regidors i Regidores de Cultura
Available additional physical forms:Summary: Aquest text és el resultat dels treballs realitzats pel Grup de treball “Creació de nous públics”, del Fòrum de Regidors i Regidores de Cultura que promou l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona. El contingut d’aquest document s’estructura en els següents apartats: - Resum: es presenta de forma sintètica una síntesi dels principals continguts de l’informe. - Coneixement de la situació: s’exposen certes dades clau relatives a les estadístiques d’hàbits i pràctiques culturals de la ciutadania de la província de Barcelona, de Catalunya i de la Unió Europea. - Qüestions clau per a l’anàlisi de la situació: l’economia, la sociologia, el marketing i la publicitat han analitzat en profunditat el fenomen del consum cultural. Com a resultat d’aquestes reflexions, s’han fet certes aportacions teòriques d’interès que ajuden a comprendre amb major profunditat les pautes de comportament del públic cultural, les quals es presenten de forma resumida. - Instruments i línies d’actuació: es presenten algunes de les pràctiques realitzades a altres països de cara a la generació de nous públics, que poden ser consultades en els annexos. - Finalment, es detallen les referències bibliogràfiques i documentals consultades. (Font: Presentació)
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Book Book Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala General S 01293 1 Available 1900144498

També disponible còpia digitalitzada (.pdf) al web

https://www.diba.cat/es/web/cerc/documents

1. Presentació -- 2. Coneixement de la situació -- 3. Qüestions clau per a l'anàlisi de la situació La cultura: un bé d'experiència ; El capital de consum cultural ; La formació del capital de consum individual en cultura: l'aprenentatge d'unes habilitats ; La formació del capital de consum social en cultura: els efectes contagi en el mercat ; La sobreoferta de productes culturals i l'escassetat d'atenció ; El mercat i el sector públic: complementaris per a garantir un consum cultural socialment beneficiós ; Altres factors econòmics: la renda i el preu ; El consum cultural i la satisfacció de necessitats humanes ; La posició social de les persones com a factor determinant del consum cultural ; La variable generacional com a factor determinant del consum cultural ; El marketing cultural ; Elements que configuren el marketing cultural ; Valoració de la qualitat dels serveis culturals i del grau de satisfacció dels consumidors -- 4. Instruments i línies d'actuació -- 5. Annexos: Annex 1. Operació de marketing ; Annex 2. Pla de comunicació ; Annex 3. Programa de noves audiències de l'Arts Council of England ; Annex 4. Els líders d'opinió o usuaris model ; Annex 5. El test drive, la primera experiència artística com a prova ; Annex 6. Les estratègies creatives del festival Folle journée de Nantes ; Annex 7. El programa de descoberta de la London Symphony Orchestra ; Annex 8. Els programes de mediació cultural de la Maison Théâtre de Montreal ; Annex 9. Projecte de connexió de xarxes ; Annex 10. L'estratègia per tot els públics del Birmingham Contemporary Music Group -- 6. Referències bibliogràfiques generals

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha