Local cover image
Local cover image

Manual de desenvolupament d'audiències [Recurs electrònic] : des de la proximitat / [Ferran López ; promogut per l'Oficina de Difusió Artística de la Diputació de Barcelona]

By: Contributor(s): Series: Eines. Cultura ; 10Publication details: Barcelona : Diputació de Barcelona, 2020Edition: 1a edDescription: 84 p. : digital, fitxer PDF (953,88 Kb)Online resources: Available additional physical forms:
  • Versió electrònica del mateix títol en paper
Summary: Aquest manual té com a objectiu posar a l'abast de les persones que gestionen els equipaments culturals municipals una metodologia amb un enfocament pràctic, que els permeti desenvolupar una audiència, fer-la créixer en amplitud però també en profunditat. Això vol dir augmentar la quantitat de públic, però també ser-li més útils i rellevants. Establir-hi més relacions i relacions més intenses que siguin profitoses per a ambdúes parts. A partir de la premissa que els gestors culturals municipals gestionen diners públics i presten un servei amb una clara orientació al ciutadà per sobre dels resultats econòmics, es proposen una sèrie d'eines de màrqueting cultural que han estat plenament contrastades pels ajuntaments de Vilafranca del Penedès, Sant Andreu de la Barca, Vilanova i la Geltrú, Arenys de Mar, Sant Joan Despí i Cardedeu amb l'assessorament de l'Oficina de Difusió Artística de la Diputació de Barcelona. (Font: Editor)
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number URL Status Date due Barcode
e-Book e-Book Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital General E200099 Accés al document Available (Disponible) E200099

Versió electrònica del mateix títol en paper

Presentació -- Introducció -- 1. El màrqueting i la cultura: 1.1. El màrqueting transaccional ; 1.2. El màrqueting relacional -- 2. La missió: 2.1. Definició de missió -- 3. La comunitat: 3.1. La comunitat de l'equipament ; 3.2. Segmentar ; 3.3. Segmentació de públics ; 3.4. Segmentació de no públics ; 3.5. Mapa de comunitats -- 4. Els continguts: 4.1. Programació ; 4.2. Comunicació -- 5. Estratègia de continguts: 5.1. La matriu és un embut ; 5.2. Una comunitat en creixement ; 5.3. Estratègies de captació ; 5.4. Estratègies de retenció ; 5.5. Una estratègia integral i integrada -- 6. Implementació -- 7. Avaluació -- 8. Eines: 8.1. Ticketing ; 8.2. Eines de segmentació ; 8.3. Eines de planificació ; 8.4. Eines d'implementació de continguts ; 8.5. Eines d'anàlisi i avaluació ; 8.6. Recursos -- Epíleg -- Referències bibliogràfiques

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha