Manual de desenvolupament d'audiències [Recurs electrònic] : des de la proximitat / [Ferran López ; promogut per l'Oficina de Difusió Artística de la Diputació de Barcelona]
Series: Eines. Cultura ; 10Publication details: Barcelona : Diputació de Barcelona, 2020Edition: 1a edDescription: 84 p. : digital, fitxer PDF (953,88 Kb)Online resources: Available additional physical forms:- Versió electrònica del mateix títol en paper
Item type | Current library | Collection | Call number | URL | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e-Book | Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital | General | E200099 | Accés al document | Available (Disponible) | E200099 |
Versió electrònica del mateix títol en paper
Presentació -- Introducció -- 1. El màrqueting i la cultura: 1.1. El màrqueting transaccional ; 1.2. El màrqueting relacional -- 2. La missió: 2.1. Definició de missió -- 3. La comunitat: 3.1. La comunitat de l'equipament ; 3.2. Segmentar ; 3.3. Segmentació de públics ; 3.4. Segmentació de no públics ; 3.5. Mapa de comunitats -- 4. Els continguts: 4.1. Programació ; 4.2. Comunicació -- 5. Estratègia de continguts: 5.1. La matriu és un embut ; 5.2. Una comunitat en creixement ; 5.3. Estratègies de captació ; 5.4. Estratègies de retenció ; 5.5. Una estratègia integral i integrada -- 6. Implementació -- 7. Avaluació -- 8. Eines: 8.1. Ticketing ; 8.2. Eines de segmentació ; 8.3. Eines de planificació ; 8.4. Eines d'implementació de continguts ; 8.5. Eines d'anàlisi i avaluació ; 8.6. Recursos -- Epíleg -- Referències bibliogràfiques
There are no comments on this title.