Le Texte dans l'exposition (Record no. 36846)
[ view plain ]
000 -CABECERA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 02649naa a2200169 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
Campo de control | vtls000009826 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL | |
Campo de control | ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
Campo de control | 20210630123847.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL | |
Campo de control de longitud fija | 130626s2010 fr |||||| 0|| ||fre|d |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN | |
Agencia de catalogación original | ES-BaOER |
Idioma de catalogación | cat |
Agencia que realiza la transcripción | ES-BaOER |
245 03 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Le Texte dans l'exposition |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | 89 p. |
520 ## - RESUMEN, ETC. | |
Nota de sumario, etc. | En una exposició quin paper juga el text? Quin importància ha de tenir? Quins elements cal valorar alhora d'elaborar una exposició? El text forma part del conjunt expositiu i no en pot ser segregat, cal incloure'l en relació als altres elements i no de forma aïllada. A partir d'aquesta premissa, la revista La lettre de l'OCIM, ens proposa una anàlisi d'aquest tema, Le texte dans exposition. El número recull el treball previ que els autors i autores van realitzar a les jornades organitzades per l'Office de Coopération et d'Information Muséographiques (Grenoble, setembre de 2008). Aquest número està coordinat per la museòloga i responsable científica de les Jornades, Marie-Sylvie Poli. Autora del primer article, "Le texte dans l'exposition, un dispositif de tension permanente entre contrainte et créativité", es centra en la dimensió comunicativa del text escrit i el veu com un sistema de tensió permanent entre la restricció i la creativitat. Pascal Ancel analitza, a "La médiation écrite au musée : miroirs et jeux de miroirs", les diferents modalitats de recepció i comprensió dels textos per part dels visitants, a partir de les enquestes que va realitzar a tres museus de Grenoble. La revista continua amb un article d'anàlisi sobre la funció del text secundari. I acaba amb dos articles centrats en com les exposicions s'adapten a diferents públics, als joves, en un article, i als invidents en el darrer article. (Font: el Centre) |
595 8# - NOTA DE SUMARIO (LOCAL CIDOC) | |
Sumario | Le texte dans l'exposition, un dispositif de tension permanente entre contrainte et créativité / Marie Sylvie Poli -- La médiation écrite au musée: miroirs et jeux de miroirs / Pascale Angel -- Adapter une exposition de CSTI pour le jeune public / Armelle Chaléon, Catherine Demarcq et Ludovic Maggioni -- De l'utilité du "texte enfant" au musée / Amadine Duclos, Franck Philippeaux, Marie-Sylvie Poli -- Pourquoi et jusqu'où traduire les textes dans un musée et une exposition? / François Rigat -- Le texte au musée pour les visiteurs non-voyants: comment aborder les choix de contenus et de formes? / Valérie Chauvey -- Points de vue -- Observatoire -- Actualités -- Formations -- Expositions -- Bibliographie |
773 0# - ENTRADA DE DOCUMENTO FUENTE | |
Subcampo de control | nnas |
Título | Lettre de l'OCIM, |
Información relacionada | No 132 (nov./dec. 2010) |
Número de control del registro | (ES-BaOER)vtls000002855 |
ISSN | 0994-1908 |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) | |
Koha tipo de item |
No items available.