Nascuts per llegir: balanç dels tres primers anys. Experiència en funcionament a 30 municipis de Catalunya (Registro nro. 37148)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 03368nma a2200253 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000010202
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20210630123858.0
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 130626|2009 spc|||||s ||| ||cat|d
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Trias Folch, Elisenda
9 (RLIN) 2368
245 1# - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Nascuts per llegir: balanç dels tres primers anys. Experiència en funcionament a 30 municipis de Catalunya
Tipo de material [Recurs electrònic] /
Mención de responsabilidad etc. Elisenda Trias Folch, Marta Roig Pagès
256 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DE ORDENADOR
Características del archivo de ordenador Dades
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen Nascuts per llegir (NPL) s'inicia el 2005 a 20 municipis de Catalunya i es basa en el treball transversal entre pediatres, infermeres pediàtriques, llevadores, bibliotecaris i altres agents del món de l'educació i la literatura infantil. L'objectiu de l'article és presentar els resultats de l'avaluació dels 20 municipis pilot i els reptes de futur. Per fer-ho s'han tingut en compte els resultats de les enquestes complimentades pels equips dels centres d'atenció primària (CAP) i de les biblioteques, i per les famílies. A partir de l'anàlisi d'aquestes dades es defineixen els nous objectius que han de permetre consolidar l'NPL i projectar-lo com un programa en xarxa, de promoció del gust per la lectura, com a eina per enfortir els vincles emocionals entre pares i fills i per afavorir el desenvolupament integral de l'infant, en la franja dels 0 als 3 anys. I és que tot i el llarg camí ja recorregut es plantegen reptes importants vinculats sobretot amb el sector sanitari, que necessita un grau més alt d'acompanyament i un suport institucional que en faciliti la implicació i reconegui la tasca dels professionals que hi participen. (Font: Autor)
Resumen The Born to Read (Nascuts per Llegir) initiative was started in 2005 in 20 municipalities of Catalonia. It is based on the transversal work between pediatricians, pediatric nurses, midwives, librarians, and other individuals involved in child education and children's literature. In this article, we review the results of the evaluation performed on the 20 pilot municipalities and we discuss the future challenges. Pediatric primary care centers, public libraries, and families completed the questionnaires that formed the basis for the evaluation. Based on the results of this analysis, we have defined a new set of objectives that should help consolidate the Born to Read initiative and present it as a network program that promotes reading, strengthens the relationship between parents and children, and facilitates the development of young children between 0 and 3 years of age. We have made significant progress; however, major challenges are still ahead, particularly those related to health care administration. A stronger institutional and administrative support is needed, and the professionals devoted to this program require recognition. (Font: Autor)
595 ## - Sumario
Sumario Introducció -- Materials i mètode -- Els resultats -- Discussió -- Bibliografia
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Roig Pagès, Marta
9 (RLIN) 2369
773 0# - ENLACE AL DOCUMENTO FUENTE
Título Pediatria catalana,
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas (ISSN) 1135-8831
Parte(s) relacionada(s) Núm. 69 (2009), p.272-280
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Nombre del host http://www.scpediatria.cat/pediatrcatalana/docs/2009/pc6/treball%20original_1.pdf
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item e-Artículo
Existencias
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Código de colección Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha de adquisición Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Número de ejemplar Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital 11/09/2015 E-11_0179.pdf 1200110179 11/09/2015 1 11/09/2015 e-Artículo

Con tecnología Koha