The Arts, creativity and cultural education: (Record no. 37327)
[ view plain ]
000 -CABECERA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 02244nmm a2200313 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
Campo de control | vtls000006378 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL | |
Campo de control | ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
Campo de control | 20160520080153.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Campo de control de longitud fija | cr|||| ||||| |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA | |
Campo de control de longitud fija | 130626s2000 xxk|||||| 0|| ||eng|d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) | |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) | 185838463X |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA | |
Número de control del sistema | 0006-37860 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN | |
Centro catalogador de origen | ES-BaOER |
Lengua de catalogación | cat |
Centro transcriptor | ES-BaOER |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Sharp, Caroline |
9 (RLIN) | 4101 |
245 14 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | The Arts, creativity and cultural education: |
Resto del título | an international perspective |
Tipo de material | [Recurs electrònic] / |
Mención de responsabilidad etc. | Caroline Sharp and Joanna Le Métais ; carry out by the National Foundation for Educational Research in England and Wales (NFER) ; on behalf of the Qualifications and Curriculum Authority (QCA) in England |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN | |
Mención de edición | 1rst ed. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) | |
Lugar de publicación distribución etc. | London : |
Nombre del editor distribuidor etc. | Qualifications and Curriculum Authority, |
Fecha de publicación distribución etc. | 2000 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | 68 p. : digital, fitxer PDF (446,59 Kb) |
490 1# - MENCIÓN DE SERIE | |
Mención de serie | International review of curriculum and assessment frameworks |
520 ## - NOTA DE RESUMEN | |
Resumen | This report draws on information from 19 educational systems to provide a comparative analysis of the arts, creativity and cultural education. It is based on information from the INCA Archive (which provides detailed descriptions of different educational systems), together with discussions at a seminar, held in July 2000. (Font: Autor) |
595 ## - Sumario | |
Sumario | Acknowledgements -- Executive summary -- 1. Introduction -- 2. AIMS - What do we want to achieve? -- 3. Policy - What are the possible curriculum models for the arts? -- 4. Practice - How can we provide high quality experiences in the arts? -- 5. Support - How to promote effective teaching and learning? -- 6. Priorities for action references -- Appendix 1. Creativity and the arts: a briefing paper -- Appendix 2. Programme appendix 3 list of participants -- Appendix 3. List of participants |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA | |
Nombre de persona | Le Métais, Joanna |
9 (RLIN) | 4102 |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD | |
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial | Qualifications and Curriculum Authority |
9 (RLIN) | 1167 |
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial | National Foundation for Educational Research |
9 (RLIN) | 501 |
830 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE SERIE - TÍTULO UNIFORME | |
Título uniforme | International review of curriculum and assessment frameworks |
9 (RLIN) | 4103 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS | |
Nota pública | |
Identificador Uniforme del Recurso (URI) | <a href="http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E040068.pdf">http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E040068.pdf</a> |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) | |
Koha [por defecto] tipo de item | e-Book |
No items available.