Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02003nmm a2200277 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000006378 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20241216084403.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Campo de control de longitud fija |
cr|||| ||||| |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
130626s2000 xxk|||||| 0|| ||eng|d |
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER) |
ISBN |
185838463X |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Sharp, Caroline |
9 (RLIN) |
4101 |
245 14 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
The Arts, creativity and cultural education: |
Parte restante del título |
an international perspective |
Medio físico |
[Recurs electrònic] / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Caroline Sharp and Joanna Le Métais ; carry out by the National Foundation for Educational Research in England and Wales (NFER) ; on behalf of the Qualifications and Curriculum Authority (QCA) in England |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
1rst ed. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
London : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Qualifications and Curriculum Authority, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2000 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
68 p. : digital, fitxer PDF (446,59 Kb) |
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN |
Colección |
International review of curriculum and assessment frameworks |
520 ## - Resumen |
NOTA DE RESUMEN |
This report draws on information from 19 educational systems to provide a comparative analysis of the arts, creativity and cultural education. It is based on information from the INCA Archive (which provides detailed descriptions of different educational systems), together with discussions at a seminar, held in July 2000. (Font: Autor) |
595 ## - Sumario |
Sumario |
Acknowledgements -- Executive summary -- 1. Introduction -- 2. AIMS - What do we want to achieve? -- 3. Policy - What are the possible curriculum models for the arts? -- 4. Practice - How can we provide high quality experiences in the arts? -- 5. Support - How to promote effective teaching and learning? -- 6. Priorities for action references -- Appendix 1. Creativity and the arts: a briefing paper -- Appendix 2. Programme appendix 3 list of participants -- Appendix 3. List of participants |
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Le Métais, Joanna |
9 (RLIN) |
4102 |
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Qualifications and Curriculum Authority |
9 (RLIN) |
1167 |
|
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
National Foundation for Educational Research |
9 (RLIN) |
501 |
830 #0 - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME |
Título Uniforme |
International review of curriculum and assessment frameworks |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
e-Libro |