On the move (Record no. 37398)

MARC details
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02473nam a2200217 i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000006715
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20210325130636.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija cr ||||||||
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s2004 ne |||||| |0|| ||eng|d
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título On the move
Medio físico [Recurs electrònic] :
Parte restante del título sharing experience on the Bologna process in the arts /
Mención de responsabilidad, etc. [editors: Truus Ophuysen and Lars Ebert]
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Amsterdam :
Nombre del editor, distribuidor, etc. ELIA,
Fecha de publicación, distribución, etc. [2004]
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 41 p. : digital, fitxer PDF (654,29 Kb)
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN ‘Where is the higher arts education vision on Bologna?’ was asked at the European Dialogue of Bologna in the Arts, in Vienna April 2003. With increasing globalisation and competition, diminishing budgets for higher education, and all the Bologna transformations, art schools and universities face the challenge of changing without losing their specific character and mission to develop the creative potential of future artists. What chances and challenges in the Bologna process do external experts see? How do students assess the Bologna developments over the last years? (Font: Visions)
595 ## - Sumario
Sumario Introduction / John Butler -- Visions: ‘The arts should focus on master’s courses and on quality’ An Interview with Dirk van Damme and Guy Aelterman ; A Look through the Window / Dragan Klaic ; To change is to learn. To learn is to progress. A students point of view on the Bologna Process / Luka Kulic -- Assessing Quality: A Strategic View of Self-Evaluation / Tom Phillips -- Teaching and Learning: When you use the term teaching, what do you mean? / Ian Solomonides ; New Technologies and Flexible Teaching. Expectations, roles and support / Leena Koskinen ; Developing and implementing digital course material / Eva-Maria Hakola -- Core Competencies: Capturing the ‘variability’ in dance education in Europe / Kay Lynn, Kai Lehikoinen, Gun Roman ; Theatre Bolognese? / John Perry – ECTS: Where did it go well? Where did it go wrong? / Anna Calvera – Research: Practice-led research in Higher Arts Education / Anke Coumans ; Practice-based research: a new culture in Doctoral Fine Art practice / Lin Holdridge / Katy Macleod -- Further Information: Implementing Bologna. Overview ELIA Thematic Network Survey ; Links ; Key Documents Bologna and Higher Arts Education
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Ophuysen, Truus
9 (RLIN) 4193
Término relacionador ed.
Nombre de persona Ebert, Lars
9 (RLIN) 4194
Término relacionador ed.
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada European League of Institutes of the Arts
9 (RLIN) 1202
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item e-Book
Holdings
Suprimido Perdido Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Estropeado No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Fuente de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Identificador uniforme del recurso Precio efectivo desde Koha tipo de item
    Universal Decimal Classification   Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital 11/09/2015 D   E040026 E040026 11/09/2015 1 http://cercles.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=7247cf0af1ca6e3ad9c0196e8102728d 11/09/2015 e-Book

Powered by Koha