Europe in the creative age / (Registro nro. 37462)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 01889nmm a2200217 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000007407
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180620081741.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s2004 xxu|||||| 0|| ||eng|d
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Florida, Richard L.
9 (RLIN) 1266
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Europe in the creative age /
Mención de responsabilidad, etc. Richard Florida and Irene Tinagli
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. [S.l.] :
Nombre del editor, distribuidor, etc. [s.n.],
Fecha de publicación, distribución, etc. 2004
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 48 p.;
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general A la portada: Carnegie Mellon Software Industry Center; funding provided by the Alfred P. Sloan Foundation; co-published in Europe with Demos
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN Creativity has become a driving force of economic growth. The ability to compete and prosper in the global economy goes beyond trade in goods and services and flows of capital and investment. Instead, it increasingly turns on the ability of nations to attract, retain and develop creative people. This report extends the concepts and indicators introduced in The Rise of the Creative Class to the European context. It develops new indicators for the Creative Class and competitiveness that are based on the 3Ts of economic development-Technology, Talent and Tolerance- for 14 European, Scandinavian and Nordic countries and compares them to the United States. While these measures differ in significant respects from the indicators in The Rise of the Creative Class, the findings are just as illuminating and compelling. (Font: Executive Summary)
595 ## - Sumario
Sumario Executive Summary -- Introduction -- The Creative Class in Europe -- Euro-Talent Index -- Euro-Technology Index -- Euro-Tolerance Index -- Euro-Creativity Index -- Euro-Creativity Trend Index -- Euro-Creativity Matrix -- Conclusion and Implications -- Appendix: Data and Methodology -- References
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Tinagli, Irene
9 (RLIN) 4286
856 41 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICO
Identificador uniforme del recurso <a href="http://www.creativeclass.org/acrobat/Europe_in_the_Creative_Age_2004.pdf">http://www.creativeclass.org/acrobat/Europe_in_the_Creative_Age_2004.pdf</a>
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item e-Libro
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital 11/09/2015 DIG05_0134.pdf 1200050134 11/09/2015 1 11/09/2015 e-Libro
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital 11/09/2015 077 Flo 04 1900099378 11/09/2015 1 11/09/2015 e-Libro

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