Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
03623nmm a2200349 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000008901 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20210430091828.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Campo de control de longitud fija |
cr|||||||||||| |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
130626s2008 spc|||||| 0|| ||cat|d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9788498500301 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control del sistema |
0008-90160 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
ES-BaOER |
Lengua de catalogación |
cat |
Centro transcriptor |
ES-BaOER |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Tubella, Imma |
9 (RLIN) |
4709 |
245 14 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
L'Audiovisual a Catalunya, un motor en marxa? |
Tipo de material |
[Recurs electrònic] / |
Mención de responsabilidad etc. |
Imma Tubella |
256 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DE ORDENADOR |
Características del archivo de ordenador |
Dades |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Pla Estratègic Metropolità de Barcelona, |
Fecha de publicación distribución etc. |
DL 2007 |
490 1# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Prospectiva ; |
Designación de volumen o secuencia |
10 |
520 ## - NOTA DE RESUMEN |
Resumen |
Sentim parlar tant dels sectors quaternaris com dels quinaris. És en aquest darrer on s’emmarca el protagonista d’aquest estudi, el sector de l’audiovisual, que juntament amb les activitats d’informació i de cultura, serveis científics i tècnics, d’educació, la sanitat i els serveis socials, l’art i el lleure, conformen un mapa d’un creixent i dinàmic sector econòmic al nostre país.<br/>El sector de l’audiovisual destaca per portar impresa l’evolució dels nostres darrers segles, Barcelona va ser i segueix sent una capital cultural, encapçalant moviments a la península i Europa. Aquest sector ha viscut d’avenços narrats pel cinema, la ràdio, el teatre, la publicitat i ara els videojocs i les baixades als mòbils i les webs, de la nostra història recent.<br/>La indústria de la comunicació és un model que ha viscut constants metamorfosis, que s’ha adaptat a les èpoques tot incorporant millores en la gestió, en la creació de continguts i la transmissió instantània de dades, i és protagonista i agent principal a la revolució de les TIC. Cal entendre totes aquestes innovacions com una oportunitat que, sens dubte, obrirà la porta a un futur prometedor que comportarà canvis en la forma de relacionar-se dels actors econòmics i dels individus. L’audiovisual respon al corrent innovador dels nostres dies, des de la creació al desenvolupament de la idea i la venda al mercat global. Les seves dades econòmiques no ens sorprenen, perquè la seva progressió és innegable. (Font: Pròleg) |
538 ## - NOTA DE DETALLES DEL SISTEMA |
Nota de detalles del sistema |
Dades en format PDF |
|
Nota de detalles del sistema |
Modalitat d'accés: World Wide Web |
|
Nota de detalles del sistema |
Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader |
595 ## - Sumario |
Sumario |
Pròleg -- 1. La revolució en alça: el sector quinari: 1.1. Barcelona, territori quinari ; 1.2. Un sector quinari clau: l’audiovisual -- 2. Les indústries culturals: 2.1. Les indústries culturals i la tecnologia ; 2.2. El valor afegit brut ; 2.3. L’ocupació ; 2.4. La productivitat ; 2.5. L’evolució econòmica ; 2.6. El mapa europeu ; 2.7. Els sectors a Catalunya ; 2.8. El nou sector audiovisual -- 3. Anàlisi del sector audiovisual ; 3.1. L’audiovisualització ; 3.2. La base: el cinema i la televisió ; 3.3. L’edició ; 3.4. La premsa digital ; 3.5. Els videojocs ; 3.6. La música ; 3.7. La publicitat -- 4. Conclusions -- 5. Apèndix. El cas Private: paradigma de la transformació audiovisual -- 6. Bibliografia |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD |
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial |
Pla Estratègic Metropolità de Barcelona |
9 (RLIN) |
4509 |
830 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE SERIE - TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
Prospectiva ; |
Designación de volumen o secuencia |
10 |
9 (RLIN) |
4711 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso (URI) |
<a href="http://www.bcn2000.es/Usuarios/43B94/archivos/EVE/L%c2%b9audiovisual.pdf">http://www.bcn2000.es/Usuarios/43B94/archivos/EVE/L%c2%b9audiovisual.pdf</a> |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
e-Libro |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Universal Decimal Classification |