Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02087nmm a2200301 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000008921 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20210430093607.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Campo de control de longitud fija |
cr|||||||||||| |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
130626s2008 xxk|||||s 0|| ||eng|d |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control del sistema |
0008-92160 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
ES-BaOER |
Lengua de catalogación |
cat |
Centro transcriptor |
ES-BaOER |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Holden, John |
9 (RLIN) |
1275 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Culture and learning towards a new agenda |
Tipo de material |
[Recurs electrònic] : |
Resto del título |
consultation paper / |
Mención de responsabilidad etc. |
John Holden |
256 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DE ORDENADOR |
Características del archivo de ordenador |
Dades |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
London : |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Demos, |
Fecha de publicación distribución etc. |
2008 |
520 ## - NOTA DE RESUMEN |
Resumen |
This is a Consultation Paper, not a final report. It puts forward an analysis and a number of suggestions for change, and encourages responses from readers in all sectors. The Paper foregrounds the formal education system, but recognises the importance of lifelong learning and seeks views relating to learning in schools (in and out of school hours), in cultural organisations, and beyond. A final report containing recommendations based on those responses will be published later in 2008. (Font: Resum) |
538 ## - NOTA DE DETALLES DEL SISTEMA |
Nota de detalles del sistema |
Dades en format PDF |
|
Nota de detalles del sistema |
Modalitat d'accés: World Wide Web |
|
Nota de detalles del sistema |
Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netsc Adobe Acrobat Reader |
595 ## - Sumario |
Sumario |
Introduction: why we need a new agenda for cultural learning -- Executive Summary -- 1. Saying what we mean: learning, culture, and cultural learning -- 2. Cultural learning: the current state of play -- 3. The Big Issues – and some possible solutions -- 4. How to improve cultural learning -- 5. Building on success -- 6. Conclusion: putting it all together -- Culture and Learning: how to respond -- Appendices -- References and resources |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Nombre del host |
http://www.demos.co.uk/files/C&LFinal26Feb08.pdf |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
e-Libro |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Universal Decimal Classification |