Orchestras and new media: a complete guide (Registro nro. 37955)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 03357nmm a2200301 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000009875
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20210611150434.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija c|||||
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 130626s2009 xx |||||| 0|| ||eng|d
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control del sistema 0009-87560
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Bree, Marc van
9 (RLIN) 4831
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Orchestras and new media: a complete guide
Tipo de material [Recurs electrònic] /
Mención de responsabilidad etc. Marc van Bree
256 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DE ORDENADOR
Características del archivo de ordenador Dades
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. [S.l.] :
Nombre del editor distribuidor etc. L'autor,
Fecha de publicación distribución etc. 2009
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen Smart companies will get out of the way and help the inevitable to happen sooner. <br/>That’s thesis number 57 from the Cluetrain Manifesto, a book that proclaimed the end of business as usual. Orchestras, just like thousands of commercial and nonprofit organizations around the country, have generally been slow or reluctant to adapt to the changing media landscape. <br/>The changes we have seen are not simply hyped-up fads. Sure, Friendster is a goner, MySpace is losing its grip and even Facebook will likely disappear when something newer and flashier comes along. But as Amanda Maurer, the Chicago Tribune’s social media producer, wrote on her blog, “it’s not the sites we use—but the techniques, ideas and skills that allow us to be successful.”<br/>So what’s an orchestra to do? The following guide describes the current environment and outlines the strategies, tactics and tools you need to put together a new media communications plan for your organization. (Font: Introducció)
538 ## - NOTA DE DETALLES DEL SISTEMA
Nota de detalles del sistema Dades en format PDF
Nota de detalles del sistema Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader
Nota de detalles del sistema Modalitat d'accés: World Wide Web
595 8# - Sumario
Sumario Introduction -- The changing print environment and the New Media Revolution: Arts proliferation and participation ; Art in print, in proportion ; Art in print, in decline ; Shifting priorities ; New media revolution -- The Starter Kit: Monitoring the scene -- Blogs: Introduction ; Why should our organization blog? ; How does our organization connect with blogs and their authors? ; Podcasts -- Social Networking: Introduction ; How has social networking changed our communications? ; Word-of-mouth ; Facebook ; Other social networks ; LinkedIn -- Tools of the trade: Tagging ; Twitter ; YouTube ; Flickr ; Wikipedia ; Last.fm ; Yelp ; Second Life ; The Tipping Point ; The Long Tail -- Adapting Press Materials: Online press room ; Different audiences, different approaches ; The social media release -- Measuring Results: What to measure? ; Interest ; Attitude ; Action ; How to measure? ; Case Study -- A SWOT Analysis of Orchestras and New Media: Strengths ; Weaknesses ; Opportunities ; Threats ; Next steps -- A Brief Case Study: Chicago Symphony Orchestra: Measuring results from Facebook ; Interest ; Attitude ; Action -- A Brief Case Study: London Symphony Orchestra: A complete social media approach ; References -- Appendix A: Glossary of Terms
856 41 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso (URI) <a href="http://mcmvanbree.com/orchestras_and_new_media.pdf">http://mcmvanbree.com/orchestras_and_new_media.pdf</a>
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item e-Libro
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Universal Decimal Classification
Existencias
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Código de colección Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha de adquisición Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Número de ejemplar Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital 11/09/2015 E-11_0040.pdf 1200110040 11/09/2015 1 11/09/2015 e-Libro

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