MARC details
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
03207nmm a2200313 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000009763 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20160520080247.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Campo de control de longitud fija |
cr|||||||||||| |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
130626s2010 spc|||||s 0|| ||cat|d |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control del sistema |
0009-76360 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
ES-BaOER |
Lengua de catalogación |
cat |
Centro transcriptor |
ES-BaOER |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Dieta mediàtica i cultural 2010 dels joves |
Tipo de material |
[Recurs electrònic] : |
Resto del título |
Catalunya : període: Any mòbil setembre 2009 a agost 2010 / |
Mención de responsabilidad etc. |
[Fundacc] |
256 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DE ORDENADOR |
Características del archivo de ordenador |
Dades |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
[Barcelona] : |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Fundacc, |
Fecha de publicación distribución etc. |
2010 |
520 ## - NOTA DE RESUMEN |
Resumen |
Fruit de la col•laboració entre la Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura (FUNDACC) i l’Internet Interdisciplinary Institut (IN3) de la UOC, aquest estudi aprofundeix en els consums mediàtics i culturals dels joves a Catalunya a partir del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura i de l’estudi d’audiències i consums culturals del mercat de parla catalana. L’anàlisi se centra en el consum de mitjans de comunicació (diaris, suplements, revistes i publicacions periòdiques, ràdio i televisió), el consum cultural (llibres, cinema, música, concerts, espectacles, exposicions, videojocs), el consum tecnològic (Internet i mòbil) i els compara amb els que en fan els adults. També incorpora una visió dels consums de mitjans de comunciació i consums culturals dels joves a les 41 comarques de Catalunya i s’hi analitza la llengua de consum. Incorpora les onades corresponents als últims dos anys, cada onada es basa en una mostra de 4.200 joves i 27.100 adults. El treball de camp que ha permès la recollida de dades s’ha realitzat de manera continuada i ininterrompuda al llarg del temps. D’entre els resultats que proporciona l’estudi, destaquem els següents: els joves consumeixen 6 hores i 49 min de mitjans de comunicació al dia, un 6% més que el 2008 i que la dieta mediàtica dels joves és de 3 h 30 min de televisió, 1 h 45 min d'internet, 1 h 13 min de ràdio, 13 min de diaris i 4 min de revistes al dia. Així mateix, tots els consums culturals dels joves són més alts als dels adults, especialment els de cinema, concerts, música i llibres i videojocs i que tots els consums de mitjans tant dels joves com dels adults són superiors en castellà que en català. (Font: el Centre) |
538 ## - NOTA DE DETALLES DEL SISTEMA |
Nota de detalles del sistema |
Dades en format PDF |
|
Nota de detalles del sistema |
Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader |
|
Nota de detalles del sistema |
Modalitat d'accés: World Wide Web |
595 ## - Sumario |
Sumario |
Consumde mitjans de comunicació -- Consum tecnològic -- Consum de productes culturals -- Activitats d’oci -- Llengua de consum -- Conclusions. |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD |
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial |
Fundacc |
9 (RLIN) |
1825 |
774 18 - ENLACE A UNA UNIDAD CONSTITUYENTE |
Subcampo de control |
nnam |
Título |
Adquisicions. Butlletí núm. 3 (2010) |
Número de control del registro relacionado |
vtls000010469 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso (URI) |
<a href="http://www.fundacc.org/docroot/fundacc/pdf/dieta_mediatica_i_cultural_joves_2010.pdf">http://www.fundacc.org/docroot/fundacc/pdf/dieta_mediatica_i_cultural_joves_2010.pdf</a> |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
e-Book |