Dieta mediàtica i cultural 2010 dels joves (Record no. 38029)

MARC details
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 03207nmm a2200313 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000009763
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20160520080247.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija cr||||||||||||
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 130626s2010 spc|||||s 0|| ||cat|d
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control del sistema 0009-76360
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Dieta mediàtica i cultural 2010 dels joves
Tipo de material [Recurs electrònic] :
Resto del título Catalunya : període: Any mòbil setembre 2009 a agost 2010 /
Mención de responsabilidad etc. [Fundacc]
256 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DE ORDENADOR
Características del archivo de ordenador Dades
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. [Barcelona] :
Nombre del editor distribuidor etc. Fundacc,
Fecha de publicación distribución etc. 2010
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen Fruit de la col•laboració entre la Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura (FUNDACC) i l’Internet Interdisciplinary Institut (IN3) de la UOC, aquest estudi aprofundeix en els consums mediàtics i culturals dels joves a Catalunya a partir del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura i de l’estudi d’audiències i consums culturals del mercat de parla catalana. L’anàlisi se centra en el consum de mitjans de comunicació (diaris, suplements, revistes i publicacions periòdiques, ràdio i televisió), el consum cultural (llibres, cinema, música, concerts, espectacles, exposicions, videojocs), el consum tecnològic (Internet i mòbil) i els compara amb els que en fan els adults. També incorpora una visió dels consums de mitjans de comunciació i consums culturals dels joves a les 41 comarques de Catalunya i s’hi analitza la llengua de consum. Incorpora les onades corresponents als últims dos anys, cada onada es basa en una mostra de 4.200 joves i 27.100 adults. El treball de camp que ha permès la recollida de dades s’ha realitzat de manera continuada i ininterrompuda al llarg del temps. D’entre els resultats que proporciona l’estudi, destaquem els següents: els joves consumeixen 6 hores i 49 min de mitjans de comunicació al dia, un 6% més que el 2008 i que la dieta mediàtica dels joves és de 3 h 30 min de televisió, 1 h 45 min d'internet, 1 h 13 min de ràdio, 13 min de diaris i 4 min de revistes al dia. Així mateix, tots els consums culturals dels joves són més alts als dels adults, especialment els de cinema, concerts, música i llibres i videojocs i que tots els consums de mitjans tant dels joves com dels adults són superiors en castellà que en català. (Font: el Centre)
538 ## - NOTA DE DETALLES DEL SISTEMA
Nota de detalles del sistema Dades en format PDF
Nota de detalles del sistema Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader
Nota de detalles del sistema Modalitat d'accés: World Wide Web
595 ## - Sumario
Sumario Consumde mitjans de comunicació -- Consum tecnològic -- Consum de productes culturals -- Activitats d’oci -- Llengua de consum -- Conclusions.
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial Fundacc
9 (RLIN) 1825
774 18 - ENLACE A UNA UNIDAD CONSTITUYENTE
Subcampo de control nnam
Título Adquisicions. Butlletí núm. 3 (2010)
Número de control del registro relacionado vtls000010469
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso (URI) <a href="http://www.fundacc.org/docroot/fundacc/pdf/dieta_mediatica_i_cultural_joves_2010.pdf">http://www.fundacc.org/docroot/fundacc/pdf/dieta_mediatica_i_cultural_joves_2010.pdf</a>
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item e-Book
Holdings
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Código de colección Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha de adquisición Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Número de ejemplar Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital 11/09/2015 E-10_0240.pdf 1200100240 11/09/2015 1 11/09/2015 e-Book

Powered by Koha