A Manifesto for the creative economy (Registro nro. 38213)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02310nmm a2200253 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000010942
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20160510181534.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija cr ||| |||||
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 131105|2013 xxk|||||s 0|| ||eng|d
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Bakhshi, Hasan
9 (RLIN) 2012
245 12 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título A Manifesto for the creative economy
Tipo de material [Recurs electrònic] /
Mención de responsabilidad etc. Hasan Bakhshi, Ian Hargreaves and Juan Mateos-Garcia
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. London :
Nombre del editor distribuidor etc. NESTA,
Fecha de publicación distribución etc. 2013
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 128 p. : digital, fitxer PDF (1,74 Mb)
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen The UK's creative economy is one of its great national strengths, historically deeply rooted and accounting for around one-tenth of the whole economy. It provides jobs for 2.5 million people – more than in financial services, advanced manufacturing or construction – and in recent years, this creative workforce has grown four times faster than the workforce as a whole. But behind this success lies much disruption and business uncertainty, associated with digital technologies. Previously profitable business models have been swept away, young companies from outside the UK have dominated new internet markets, and some UK creative businesses have struggled to compete. UK policymakers too have failed to keep pace with developments in North America and parts of Asia. But it is not too late to refresh tired policies. This manifesto sets out our 10-point plan to bolster one of the UK's fastest growing sectors. (Font: Editor)
595 ## - Sumario
Sumario Foreword -- Summary -- 1. Why this manifesto? Why now? -- 2. How Creative Britain lost its way -- 3. What is the creative economy? -- 4. Creative Technologies and Markets -- 5. A policy agenda for the creative economy -- 6. Research and Development -- 7. Access to finance -- 8. Arts and culture -- 9. Competition -- 10. Copyright wars -- 11. Skills and education -- 12. A Manifesto for the Creative Economy -- Endnotes
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Hargreaves, Ian
9 (RLIN) 5088
Nombre de persona Mateos-García, Juan
9 (RLIN) 5089
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial National Endowment for Science, Technology and the Arts (Regne Unit)
9 (RLIN) 1450
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Nota pública
Identificador Uniforme del Recurso (URI) <a href="http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E130114.pdf">http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E130114.pdf</a>
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item e-Libro

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