Building synergies between education and culture (Registro nro. 38368)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02631nmm a2200241 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000011238
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20160510181538.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija cr ||| |||||
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 141118s2012 | |s 0|| ||eng|d
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Building synergies between education and culture
Tipo de material [Recurs electrònic] :
Resto del título Brussels, March 2013 /
Mención de responsabilidad etc. [by EUCIS-LLL, the Access to Culture Platform and Culture Action Europe]
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. Brussels :
Nombre del editor distribuidor etc. EUCIS-LLL,
Fecha de publicación distribución etc. 2013
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 6 p. : digital, fitxer PDF (5,61 Mb)
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen Es tracta d’una iniciativa promoguda de forma conjunta per la Plataforma Europea de la Societat Civil sobre l'aprenentatge permanent (EUCIS-LLL), la Plataforma per l’Accés a la Cultura (ACP) i Culture Action Europe (CAE) organitzacions que comparteixen objectius en els àmbits de l’educació i la cultura, com ara l'ampliació de l'accés a la cultura i l'educació, fomentar la inclusió social i l’acostament entre l’aprenentatge formal, no formal i informal. La Comissió Europea ha presentat la Comunicació 669 "Un nou concepte d’educació: invertir en competències aconseguir millors resultats socioeconòmics"que estableix directrius de l’estratègia educativa als estats de la UE amb l’horitzó 2020. Amb aquesta Comunicació es presenta una oportunitat per aprofundir la relació entre educació i cultura, destacant el paper fonamental de la cultura en l'ampliació de l'accés a l'educació permanent, i en particular per als grups més desfavorits. És per això que aquest document demana a la UE que es connectin les estratègies d'educació i cultura i polítiques a escala de la UE no només per aconseguir millorar habilitats –skills- de la població i augmentar no només les seves possibilitats d'ocupació, sinó també i sobretot, per potenciar la inclusió social i la ciutadania activa. Per tal d’assolir es fan 7 recomanacions concretes d’acció transversal que permetin potenciar les sinergies entre els dos sectors com la millor forma d’assolir els objectius de l’horitzó 2020. (Font: El Centre)
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial European Civil Society Platform on Lifelong Learning
9 (RLIN) 3269
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial Access to Culture Platform
9 (RLIN) 3270
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial Culture Action Europe
9 (RLIN) 3268
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Nota pública E-Doc
Identificador Uniforme del Recurso (URI) <a href="http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E140065.pdf">http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E140065.pdf</a>
Nota pública E-Link
Identificador Uniforme del Recurso (URI) <a href="http://www.eucis-lll.eu/eucis-lll/wp-content/uploads/2012/03/EUCIS-LLL_ATC_CAE-Position-paper_Building-synergies-between-education-and-culture1.pdf">http://www.eucis-lll.eu/eucis-lll/wp-content/uploads/2012/03/EUCIS-LLL_ATC_CAE-Position-paper_Building-synergies-between-education-and-culture1.pdf</a>
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item e-Libro

No hay ítems disponibles.

Con tecnología Koha