Concentració de la comunicació a Europa : empreses comercials i interès públic / (Registro nro. 39943)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02406nam a2200229 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000002119
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180620081806.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s1993 spc|||||| o0|| ||cat|d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 8439325681
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Sánchez Tabernero, Alfonso
9 (RLIN) 7548
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Concentració de la comunicació a Europa : empreses comercials i interès públic /
Mención de responsabilidad, etc. Resum i recomanacions de l'informe de The European Institute for the Media ; Elaborat per Alfonso Sánchez Tabernero amb la col.laboració d'Alison Denton, ... [et al.]
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Barcelona :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Generalitat de Catalunya. Centre d'Investigació de la Comunicació,
Fecha de publicación, distribución, etc. 1993
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 56 p. 22 cm
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general També disponible la versió completa d'aquest informe en castellà, sota el títol: "Concentración de la comunicación en Europa : Empesa comercial e interés público"
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN The European Institute for the Media, amb seus a Manchester (Regne Unit) i a Düsseldorf (Alemanya), ha dut a terme durant els dos últims anys una ambiciosa investigació sobre la tendència a la concentració i la transnacionalització dels grans grups empresarials de la comunicació i la cultura a Europa, i sobre les seves conseqüències per al pluralisme informatiu i les identitats culturals. (...)<br/>Aquest informe, editat en diferents llengües, intenta esbrinar cap a on van els grups de la comunicació a Europa, i té en consideració les particularitats i característiques específiques de les nacions sense estat i petits països europeus davant l'hegemonia cultural dels grans estats i d'uns grups de comunicació cada vegada més poderosos i homogeneïtzadors. <br/>En aquest opuscle es pretén recollir les parts més significatives de l'informe de l'Institut, com són la presentació, a càrrec del professor George Wedell, i el resum, les recomanacions i les conclusions, a càrrec de l'equip d'investigadors que el van dura terme. (Font: Editor)
595 ## - Sumario
Sumario Pròleg -- Concentració de la comunicació a Europa: empreses comercials i interès públic: Presentació ; Objectius ; Resum i recomanacions ; Taules significat ives -- The European Institute for the Media -- Centre d'Investigació de la Comunicació
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada European Institute for the Media (Düsseldorf) (Manchester)
9 (RLIN) 2195
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Centre d'Investigació de la Comunicació
9 (RLIN) 6654
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado No se presta Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Fecha de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC 11/09/2015   CD30 San 93 1900031862 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

Con tecnología Koha