Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02406nam a2200229 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000002119 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20180620081806.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
130626s1993 spc|||||| o0|| ||cat|d |
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER) |
ISBN |
8439325681 |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Sánchez Tabernero, Alfonso |
9 (RLIN) |
7548 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Concentració de la comunicació a Europa : empreses comercials i interès públic / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Resum i recomanacions de l'informe de The European Institute for the Media ; Elaborat per Alfonso Sánchez Tabernero amb la col.laboració d'Alison Denton, ... [et al.] |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Generalitat de Catalunya. Centre d'Investigació de la Comunicació, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
1993 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
56 p. 22 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
També disponible la versió completa d'aquest informe en castellà, sota el títol: "Concentración de la comunicación en Europa : Empesa comercial e interés público" |
520 ## - Resumen |
NOTA DE RESUMEN |
The European Institute for the Media, amb seus a Manchester (Regne Unit) i a Düsseldorf (Alemanya), ha dut a terme durant els dos últims anys una ambiciosa investigació sobre la tendència a la concentració i la transnacionalització dels grans grups empresarials de la comunicació i la cultura a Europa, i sobre les seves conseqüències per al pluralisme informatiu i les identitats culturals. (...)<br/>Aquest informe, editat en diferents llengües, intenta esbrinar cap a on van els grups de la comunicació a Europa, i té en consideració les particularitats i característiques específiques de les nacions sense estat i petits països europeus davant l'hegemonia cultural dels grans estats i d'uns grups de comunicació cada vegada més poderosos i homogeneïtzadors. <br/>En aquest opuscle es pretén recollir les parts més significatives de l'informe de l'Institut, com són la presentació, a càrrec del professor George Wedell, i el resum, les recomanacions i les conclusions, a càrrec de l'equip d'investigadors que el van dura terme. (Font: Editor) |
595 ## - Sumario |
Sumario |
Pròleg -- Concentració de la comunicació a Europa: empreses comercials i interès públic: Presentació ; Objectius ; Resum i recomanacions ; Taules significat ives -- The European Institute for the Media -- Centre d'Investigació de la Comunicació |
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
European Institute for the Media (Düsseldorf) (Manchester) |
9 (RLIN) |
2195 |
|
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Centre d'Investigació de la Comunicació |
9 (RLIN) |
6654 |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
Libro |