Guidelines for marqueting to disabled audiences / (Registro nro. 40055)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02718nam a2200229 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000001829
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20181016151358.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s1995 xxk|||||| 0|| ||eng|d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 0728707012
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Delin, Annie
9 (RLIN) 7744
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Guidelines for marqueting to disabled audiences /
Mención de responsabilidad, etc. [Annie Delin and Elspeth Morrison]
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 2nd ed. revised and updated
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. London :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Arts Council of England,
Fecha de publicación, distribución, etc. 1995
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 80 p.
520 ## - RESUMEN
Resumen It’s recognised that early experiences of the arts shape vocations and that arts events broaden perspectives, stimulate and challenge. For most people, the decision to be exposed to the experience of an arts event is a simple one. You go, because you choose to go.<br/><br/>Providing that choice to people with disabilities is the issue of this guide. It is intended to be practical, covering actions which are within reach of marketing officers and their departments. How to identify this audience, how to reach them and how to provide what they want is the key advice contained here.<br/><br/>There are many background issues and areas of knowledge which you will need to become familiar with if you are to provide a service to your new audience. This information is detailed in appendices.<br/><br/>But the guide also seeks to show that exploring the definition of access in its fullest meaning makes good marketing sense. Here is an untapped market which involves many families and social groups. Here is that dreamed-of opportunity - more than three million people waiting to be sold to. A new market, and a practical guide and reference book on how to reach it. (Font: Introducció)
595 ## - SUMARIO
Sumario Introduction -- The benefits of marketing to disabled audiences -- True life stories: disabled people explain -- The factual basis -- The principles of marketing to disabled audiences -- Bridge the gulf: how to let disabled people know you are there -- New marketing avenues -- Providing information: an access leaflet -- Use of language -- Bigger and better: communicating in different formats -- Case studies: successes and discoveries -- Conclusion -- Appendices: 1. What kind of things do people need? ; 2. What gadgets and assistance exist? ; 3. What use can you make of your existing technology? ; 4. Places to go foradvice and information on technology ;.5 The venue ; 6. Access audits and surveys ; 7. Where to go for money for adaptations ; 8. Using sign language and audio description to attract an audience ; 9. Disability equality training ; 10. Further information ; 11. Bibliography
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Morrison, Elspeth
9 (RLIN) 7745
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Arts Council of England
9 (RLIN) 174
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Localización en estanterías Fecha de adquisición Suprimido Perdido Estropeado Restricciones de uso No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Fuente de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
40055 40055                                
Sala 11/09/2015       Disponible Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC C   S 03217 1900029108 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

Con tecnología Koha