MARC details
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02512nam a2200229 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000004391 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20180620081823.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
130626s1997 spc|||||| 0|| ||cat|d |
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER) |
ISBN |
8479353910 |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Adell, Joan-Elies |
9 (RLIN) |
933 |
999 ## - NÚMEROS DE CONTROL DEL SISTEMA (KOHA) |
Koha biblionumber |
41403 |
Koha biblioitemnumber |
41403 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Música i simulacre a l'era digital : |
Parte restante del título |
l'imaginari social en la cultura de masses / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Joan-Elies Adell ; pròleg de Margarida Aritzeta |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
1a ed. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Lleida : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Pagès, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
1997 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
206 p. |
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN |
Colección |
Argent viu ; |
Número de volumen |
25 |
520 ## - RESUMEN |
Resumen |
¿Què ha significar l'arribada de les innovacions tecnològiques pròpies de l'era digital per a la pràctica i el consum musicals? ¿Pot la simulació electrònica emprada en la .música actual posar en crisi conceptes com els d’originalitat o autoria? ¿Ha deixat de tenir sentit parlar de música "en directe"? ¿Fins a quin punt la música es troba implicada en la producció i reproducció de sentits, valors i ideologia, tant en el terreny social com en el subjectiu? ¿Pot ser concebuda com una pràctica política, en obrir-se a allò social? ¿Pot la música ser subversiva? Són aquestes algunes de les preguntes a les quals -a través d’una reflexió teòrica exigent i de l’anàlisi concreta, entre d'altres, de cançons de Patti Smith, Bruce Springsteen, The Waterboys, Annie Lennox, Blue Nile, The Doors i Massive Attack- pretén donar resposta Música i simulacre a l'era digital. Aquest llibre, doncs, no es tan sols un intent d'analitzar el canvi d’estatut de la música a l'era digital i de les noves formes de percepció cultural que les innovacions tecnològiques han introduït, sinó també, i paral·lelament, una forma de replantejar, a partir de la música, les discussions sobre la dimensió sociopolítica dels fenòmens culturals característics d'aquest temps de confusió i transformació en què ens ha tocat viure. (Font: Editor) |
595 ## - SUMARIO |
Sumario |
Pròleg / Margarida Aritzema -- Agraïments -- Introducció -- Sobre el caràcter social de la música -- De què parlem quan parlem de música popular contemporànea -- Sobre la funció social i el valor estètic de la música popular contemporània -- Música, tecnologia i imatge -- Música i dialogia -- La denegació de l'original: la pràctica de la versió en la música popular contemporània -- Música i imaginari social -- Apunts finals -- Referències bibliogràfiques |
830 #0 - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME |
Título Uniforme |
Argent viu ; |
Designación numérica/secuencial del volumen |
25 |
9 (RLIN) |
785 |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
Book |