La Demanda i el consum cultural dels ciutadans de Barcelona : (Registro nro. 41642)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02520nam a2200229 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000004693
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20220719122015.0
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 130626s1995 spc|||||| o0|| ||cat|d
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control del sistema 0004-69360
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
245 03 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título La Demanda i el consum cultural dels ciutadans de Barcelona :
Resto del título Resum
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. Barcelona :
Nombre del editor distribuidor etc. Ajuntament de Barcelona. Àrea de Cultura,
Fecha de publicación distribución etc. 1995
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 19 f.;
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen L'objectiu principal del projecte és conèixer la demanda cultural dels residents a Barcelona ciutat, deixant de banda el consum provinent del turisme i dels habitants d'altres municipis de l'Àrea Metropolitana de Barcelona. En aquest marc la investigació s'ha centrat en els objectius més concrets de detecció i anàlisi dels diferents consums culturals dels ciutadans i ciutadanes de Barcelona, és a dir, el procés físic real de disposar de béns o serveis culturals, així com la definició i anàlisi de les expectatives de consum. <br/>L'informe que es presenta en aquest dossier s'estructura en onze capítols distribuïts en quatre grans blocs. La primera secció se centra en la presentació de l'estudi i la descripció de la metodologia utilitzada per a la recollida de la informació. L'anàlisi del mercat cultural forma el segon gran bloc de l'informe. S'analitzen el nombre i tipus d'activitats culturals que consumeixen els barcelonins, detectant els consumidors habituals i els ocasionals, i fent un repàs de la periodicitat, estacionalitat i freqüència de consum de les diferents activitats culturals, així com dels entorns on aquesta demanda es realitza. Aquesta secció acaba amb una, observació dels canvis d'hàbits en el consum cultural i l'opinió que els ciutadans tenen del que actualment consumeixen. La tercera part de l'anàlisi se centra en la segmentació del mercat seguint criteris sòcio-econòmics i criteris territorials. Tanca l'informe la revisió de les expectatives de consum cultural dels barcelonins i, basada en aquestes, l'anàlisi del consum potencial dels diferents productes culturals per part dels ciutadans de Barcelona. (Font: Resum) <br/>
710 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial Barcelona.
Unidad subordinada Àrea de Cultura
9 (RLIN) 234
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item Libro
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Universal Decimal Classification
Existencias
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Localización permanente Localización actual Fecha de adquisición Préstamos totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Número de ejemplar Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC 11/09/2015   04+21 Dem 95 1900053264 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

Con tecnología Koha