From mountain to motorway, A review of : (Record no. 41679)

MARC details
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02164nam a2200193 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000005239
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180620081827.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s1997 xxk|||||| 0|| ||eng|d
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título From mountain to motorway, A review of :
Parte restante del título The strategy for the arts in rural areas of the West Midlands : Consultative draft /
Mención de responsabilidad, etc. by Doff Pollard
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. [Birmingham] :
Nombre del editor, distribuidor, etc. [West Midlands Arts. Rural Arts Development Services],
Fecha de publicación, distribución, etc. 1997
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión [106] p.;
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Document no editat comercialment
Nota general També disponible el document original de 1991, sota el títol: "From mountain to motorway : The arts in the rural West Midlands : A rural strategy for West Midlands arts
595 ## - SUMARIO
Sumario 1.1. Introduction -- 1.2. Methodology -- 1.3 Background -- 2. Original Policy Objectives -- 3. Framework: 3.1 WMA ; 3.2. Organisations and projects funded by WMA ; 3.3. Local Authorities ; 3.4. Rural Arts Fieldworkers -- 4. Cultural distribution -- 5. Developing the fullest range of Arts Activities: 5.1. Research Findings ; 5.2. Pentabus Theatre Company ; 5.3. Rural Media Company ; 5.4. Other WMA Clients -- 6. Targeting areas of little or no activity: 6.1. Village Arts Fund -- 7. Working in Partnership -- 8. Implementation: 8.1. The Rural Arts Strategy Monitoring Group : Monitoring and Evaluation ; 8.2. WMA Officer Time ; 8.3. Monitoring ; 8.4. Training, Communications and Marketing -- 9. Building -- 10. Activities Not Anticipated by the Strategy for the Arts in Rural Areas: 10.1. The Arts Lottery Capital Scheme ; 10.2. Arts 4 Everyone Express ; 10.3. European Funding ; 10.4. Regional Funding -- 11. Future Actions -- Appendices: Appendix A. Analysis of Questionnaires ; Appendix B. List of People attending meetings/focus groups : to follow ; Appendix C. Rural facts and figures (Rural Development Commission) : to follow ; Appendix D. Table of local authority data ; Appendix E. Village Arts Fund grants awarded ; Appendix F. Fixed Term Funding Strategic Criteria : Arts in Rural Areas
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada West MIdlands Arts.
Unidad subordinada Rural Arts Development Services (Birmingham)
9 (RLIN) 7129
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Book
Holdings
Koha biblionumber Fecha de adquisición Suprimido Perdido Estropeado No se presta Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
41679 41679                          
  11/09/2015       Disponible Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC   20 Fro 97 1900056973 11/09/2015 1 11/09/2015 Book

Powered by Koha