Estructura i factors de canvi en la comercialització del llibre / (Record no. 41755)

MARC details
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02585nam a2200241 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000005266
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20220725101752.0
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 130626s1998 spc|||||| 0|| ||cat|d
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control del sistema 0005-26660
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Bonet, Lluís
9 (RLIN) 330
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Estructura i factors de canvi en la comercialització del llibre /
Mención de responsabilidad etc. Lluís Bonet, Albert de Gregorio
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. Barcelona :
Nombre del editor distribuidor etc. Universitat de Barcelona,
Fecha de publicación distribución etc. 1998
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 38 p.;
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen Aquest estudi pretén presentar de forma sintètica una panoràmica general del sector, incidint especialment en la legislació, en les estratègies de comercialització i les conseqüències sobre el consum del llibre. <br/>En primer lloc es presenta el marc normatiu que afecte el sector del llibre, així com la legislació sobre cooperatives. A continuació s'analitza l'estructura econòmica del sector del llibre: l'evolució del seu conjunt, els canvis en els canals de comercialització, així com les característiques generals del negoci. En tercer lloc, es presenten les principals tendències de canvi que presumiblement afectaran al sector del llibre en els propers anys. Finalment es discuteixen els arguments a l'entorn de quatre qüestions: el sistema de preu fix del llibre, la legislació de cooperatives, els objectius de la política cultural i les estratègies dels canals de comercialització. (Font: Presentació)
595 ## - Sumario
Sumario 1. Presentació -- 2. El marc normatiu: 2.1. La regulació espanyola sobre el sector del llibre ; 2.2. La legislació sobre el preu fix del llibre ; 2.3. La legislació sobre cooperatives -- 3. Estructura del sector i el mercat del llibre: 3.1. Evolució del mercat del llibre a Catalunya i espanya ; 3.2. Els canals de comercialització i venda de llibres ; 3.3. Característiques i tipologia del negoci -- 4. Transformació tecnològica i evolució del mercat del llibre: 4.1. Efectes del canvi tecnològic en el sector ; 4.2. La llibreria virtual ; 4.3. L'edició electrònica -- 5. Estratègies de promoció del consum de llibres a Catalunya: 5.1. El debat sobre el preu fix del llibre ; 5.2. Estratègies dels canals de comercialització ; 5.3. El paper de les cooperatives de consumidors i usuaris en el desenvolupament d'un mercat català del llibre ric i plural -- 6. Bibliografia
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Gregorio, Albert de
9 (RLIN) 10452
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial Universitat de Barcelona
9 (RLIN) 538
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item Book
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Universal Decimal Classification
Holdings
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Localización permanente Localización actual Fecha de adquisición Préstamos totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Número de ejemplar Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC 11/09/2015   BE Bon 98 1900057404 11/09/2015 1 11/09/2015 Book

Powered by Koha