Promoció i venda d'espectacles : (Registro nro. 41853)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 03422nam a2200277 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000004834
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180511122234.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s1996 spc|||||| 1|| ||spa|d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 848702985X
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
041 0# - CÓDIGO DE IDIOMA
Código de idioma para texto, pista de sonido o título separado cat
-- spa
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Gonzàlez, Toni
9 (RLIN) 1005
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Promoció i venda d'espectacles :
Parte restante del título Un manual aplicat a la Fira de Teatre de Tàrrega /
Mención de responsabilidad, etc. escrit i compilat per Toni González Cerveto
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. [Lleida] :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Fira de Teatre de Tàrrega :
-- Institut d'Estudis Ilerdencs,
Fecha de publicación, distribución, etc. 1996
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 99 p.;
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN
Colección Col.lecció de la Llotja ;
Número de volumen 5
520 ## - RESUMEN
Resumen Aquesta publicació pretén servir d'ajut a totes les companyies que volen obrir-se camí en el món del teatre i la dansa, perquè puguin afrontar, d'una manera professional, el repte de la promoció dels seus espectacles. Conscients que a I'Estat espanyol no existeix encara aquest tipus de publicació, la Fira de Teatre de Tàrrega ha volgut omplir aquest buit bibliogràfic, en un moment en que, cada vegada més, és la pròpia capacitat de les companyies la que aconsegueix tirar endavant els espectacles. El temps dels diners per al teatre s'estan acabant i els amiguismes estan passant a millor vida. Cal posar les companyies en igualtat de condicions i deixar que la qualitat i la preparació sigui l'element fonamental per a la seva subsistència. En aquest context, el coneixement de les tècniques de promoció i de màrqueting juga un paper decisiu. <br/>Aquest manual s’adreça als professionals del teatre encarregats de la promoció d'un espectacle. Esta especialment concebut per a les companyies joves que comencen i resulta indispensable per a companyies que presenten el seu espectacle a Tàrrega. El manual també permetrà valorar el treball que ja realitzen les companyies consolidades i els gestors de sales de teatre hi trobaran una font d'informació útil per entendre el treball de les companyies i per completar la seva experiència. (Font: Introducció)
546 ## - NOTA DE LENGUA
Nota de idioma Text bilingüe català-castellà
595 ## - SUMARIO
Sumario 1.·Introducció -- 2.·El màrqueting aplicat a l'espectacle -- 3.·Abans de res cal planificar -- 4.·Accions per a una campanya de promoció -- 5.·Producció de material promocional: 5.1. El disseny de material imprès ; 5.2. Els textos promocionals ; 5.3. El dossier de la companyia ; 5.4. El cartell ; 5.5. La impressió del material promocional ; 5.6. El vídeo ; 5.7. Altres elements de promoció -- 6. La venda de l'espectacle: 6.1. El contacte amb el programador ; 6.2. El contacte amb l’espectador -- 7. Relació amb la premsa: 7.1. El comunicat de premsa ; 7.2. Altres materials de premsa -- 8.·La promoció a la Fira de Teatre de Tàrrega: 8.1. Promoció entre públic professional ; 8.2. La campanya de premsa a la Fira ; 8.3. Promoció entre el públic de la Fira ; 8.4. Com planificar i organitzar la participació a la Fira -- Els secrets del dossier / Gonzalo Pérez de Olaguer -- L'amic amb una càmera / Javier Atance -- Produir, distribuir, vendre / Daniel Martínez de Obregón -- Bibliografia -- Adreces d’interès
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Institut d'Estudis Ilerdencs
9 (RLIN) 262
711 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE DE REUNIÓN
Nombre de una reunión o de una jurisdicción como elemento de entrada Fira de Teatre al Carrer de Tàrrega
9 (RLIN) 10616
740 0# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - TÍTULO RELACIONADO O ANALÍTICO O NO CONTROLADO
Título relacionado o analítico no controlado Promoción y venta de espectáculos : Un manual aplicado a la Fira de Teatre de Tàrrega
830 #0 - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME
Título Uniforme Col.lecció de la Llotja ;
Designación numérica/secuencial del volumen 5
9 (RLIN) 10617
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Koha biblionumber Fecha de adquisición Suprimido Perdido Estropeado No se presta Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
41853 41853                          
  11/09/2015       Disponible Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC   ET24 Gon 96 1900053642 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

Con tecnología Koha