Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
03422nam a2200277 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000004834 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20180511122234.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
130626s1996 spc|||||| 1|| ||spa|d |
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER) |
ISBN |
848702985X |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
041 0# - CÓDIGO DE IDIOMA |
Código de idioma para texto, pista de sonido o título separado |
cat |
-- |
spa |
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Gonzàlez, Toni |
9 (RLIN) |
1005 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Promoció i venda d'espectacles : |
Parte restante del título |
Un manual aplicat a la Fira de Teatre de Tàrrega / |
Mención de responsabilidad, etc. |
escrit i compilat per Toni González Cerveto |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
[Lleida] : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Fira de Teatre de Tàrrega : |
-- |
Institut d'Estudis Ilerdencs, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
1996 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
99 p.; |
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN |
Colección |
Col.lecció de la Llotja ; |
Número de volumen |
5 |
520 ## - RESUMEN |
Resumen |
Aquesta publicació pretén servir d'ajut a totes les companyies que volen obrir-se camí en el món del teatre i la dansa, perquè puguin afrontar, d'una manera professional, el repte de la promoció dels seus espectacles. Conscients que a I'Estat espanyol no existeix encara aquest tipus de publicació, la Fira de Teatre de Tàrrega ha volgut omplir aquest buit bibliogràfic, en un moment en que, cada vegada més, és la pròpia capacitat de les companyies la que aconsegueix tirar endavant els espectacles. El temps dels diners per al teatre s'estan acabant i els amiguismes estan passant a millor vida. Cal posar les companyies en igualtat de condicions i deixar que la qualitat i la preparació sigui l'element fonamental per a la seva subsistència. En aquest context, el coneixement de les tècniques de promoció i de màrqueting juga un paper decisiu. <br/>Aquest manual s’adreça als professionals del teatre encarregats de la promoció d'un espectacle. Esta especialment concebut per a les companyies joves que comencen i resulta indispensable per a companyies que presenten el seu espectacle a Tàrrega. El manual també permetrà valorar el treball que ja realitzen les companyies consolidades i els gestors de sales de teatre hi trobaran una font d'informació útil per entendre el treball de les companyies i per completar la seva experiència. (Font: Introducció) |
546 ## - NOTA DE LENGUA |
Nota de idioma |
Text bilingüe català-castellà |
595 ## - SUMARIO |
Sumario |
1.·Introducció -- 2.·El màrqueting aplicat a l'espectacle -- 3.·Abans de res cal planificar -- 4.·Accions per a una campanya de promoció -- 5.·Producció de material promocional: 5.1. El disseny de material imprès ; 5.2. Els textos promocionals ; 5.3. El dossier de la companyia ; 5.4. El cartell ; 5.5. La impressió del material promocional ; 5.6. El vídeo ; 5.7. Altres elements de promoció -- 6. La venda de l'espectacle: 6.1. El contacte amb el programador ; 6.2. El contacte amb l’espectador -- 7. Relació amb la premsa: 7.1. El comunicat de premsa ; 7.2. Altres materials de premsa -- 8.·La promoció a la Fira de Teatre de Tàrrega: 8.1. Promoció entre públic professional ; 8.2. La campanya de premsa a la Fira ; 8.3. Promoció entre el públic de la Fira ; 8.4. Com planificar i organitzar la participació a la Fira -- Els secrets del dossier / Gonzalo Pérez de Olaguer -- L'amic amb una càmera / Javier Atance -- Produir, distribuir, vendre / Daniel Martínez de Obregón -- Bibliografia -- Adreces d’interès |
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Institut d'Estudis Ilerdencs |
9 (RLIN) |
262 |
711 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE DE REUNIÓN |
Nombre de una reunión o de una jurisdicción como elemento de entrada |
Fira de Teatre al Carrer de Tàrrega |
9 (RLIN) |
10616 |
740 0# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - TÍTULO RELACIONADO O ANALÍTICO O NO CONTROLADO |
Título relacionado o analítico no controlado |
Promoción y venta de espectáculos : Un manual aplicado a la Fira de Teatre de Tàrrega |
830 #0 - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME |
Título Uniforme |
Col.lecció de la Llotja ; |
Designación numérica/secuencial del volumen |
5 |
9 (RLIN) |
10617 |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
Libro |