Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02061nam a2200253 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000005375 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20160520081508.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
130626s1998 xxu|||||| 0|| ||eng|d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
0787909122 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control del sistema |
0005-37560 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
ES-BaOER |
Lengua de catalogación |
cat |
Centro transcriptor |
ES-BaOER |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Kotler, Neil G. |
9 (RLIN) |
1083 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Museum strategy and marketing : |
Resto del título |
designing missions, building audiences, generating revenue and resources / |
Mención de responsabilidad etc. |
Neil Kotler and Philip Kotler |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
1st ed. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
San Francisco : |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Jossey-Bass, |
Fecha de publicación distribución etc. |
cop. 1998 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxviii, 395 p. |
490 1# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
The Jossey-Bass nonprofit and public management series |
595 ## - Sumario |
Sumario |
Tables, Figures, and Exhibits -- Model Museum Practices -- Preface -- Acknowledgments -- The Authors -- I. Museums Face The Twenty-First Century: 1. The Diverse World of Museums ; 2. Strategic Museum Challenges: Mission, Audience, and Funding -- II. Strategic Planning for Museums: 3. Museums Turn to Strategic Planning ; 4. Understanding Museum Audiences ; 5. Applying Market Segmentation, Targeting, and Positioning -- III. Strategies and Tools for Museum Development: 6. Using Marketing Research and Information-Gathering Tools ; 7. Developing Attractive Offering: Exhibitions, Programs, Experiences, Services ; 8. Distributing the Museum's Offerings and Services ; 9. Communicating and Promoting: Image and Brand Building, Advertising, Public Relations, Direct Marketing, and Sales ; 10. Setting Pricing and Revenue-Building Strategies ; 11. Attracting Resources: Building Member, Volunteer, and Donor Support ; 12. Developing the Marketing Organization: Plans, Budgets, Implementation, and Control -- Conclusion: Securing the Future of Museums -- Appendix: Twenty-One Ways to Buy Art / Stephen E. Weil -- References -- Index |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Kotler, Philip |
9 (RLIN) |
1084 |
830 #4 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE SERIE - TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
The Jossey-Bass nonprofit and public management series |
9 (RLIN) |
2936 |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Libro |