Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02992nam a2200277 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000006268 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20181016143134.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
130626s1999 spc|||||| 0|| ||cat|d |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
041 1# - CÓDIGO DE IDIOMA |
Código de idioma para texto, pista de sonido o título separado |
cat |
Código del idioma de la versión original y/o traducciones intermedias del texto |
spa |
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Clotas, Pere |
9 (RLIN) |
11584 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Patrocini empresarial a Espanya : |
Parte restante del título |
enquesta realitzada a les empreses patrocinadores espanyoles del bienni 1996/1997 / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Pere Clotas, José Luis Crespán, Francesca Minguella |
246 33 - FORMA VARIANTE DEL TÍTULO |
Título propiamente dicho/forma breve del título |
Patrocinio empresarial en España |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
1a ed. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Departament de Màrqueting Estratègic i Comunicació, Grup Winterthur, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
1999 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
101 p. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Tit. orig.: Patrocinio empresarial en España |
520 ## - RESUMEN |
Resumen |
En primer lloc, aquest document es proposa fer conèixer, en línia amb els realitzats en països propers, el patrocini empresarial al nostre país entre tots els agents que hi intervenen i a la societat en el seu conjunt. En segon lloc, aquest millar coneixement ha d'afavorir, sens dubte, la promoció del patrocini empresarial com una via per encarrilar la voluntat filantròpica dels mecenes moderns i com un mecanisme eficaç i modern de comunicació de les empreses i de definició de les seves estratègies de diferenciació.<br/><br/>Aspirem que, en la mesura que sigui possible, aquest estudi esdevingui útil per als dos col·lectius protagonistes principals en aquest tema: les institucions i entitats que sol·liciten patrocini, i les empreses que el practiquen o que tenen la voluntat de practicar-lo. I també pera les administracions públiques, els agents, els mitjans de comunicació i altres en el sector de la comunicació i el màrqueting.<br/><br/>Aquest treball pretén, doncs, respondre a la necessitat d'una informació global, posada al dia, sobre el patrocini empresarial. La seva aparició coincideix amb al tres esforços més específics en aquest mateix sector. (Font: Introducció) |
546 ## - NOTA DE LENGUA |
Nota de idioma |
Text en català, resum en anglès |
595 ## - SUMARIO |
Sumario |
Pròleg -- 1. Introducció -- 2. Caracterització de les empreses que han contestat l’enquesta -- 3. Accions de patrocini realitzades per les empreses que han contestat l’enquesta -- 4. Les actuacions de patrocini cultural segons el sector d’activitat econòmica -- 5. Les actuacions de patrocini solidari segons el sector d’activitat econòmica -- 6. Motius pels quals les empreses diuen que fan accions de patrocini -- 7. Les combinacions de motius de patrocini esmentats per les empreses -- 8. Els motius esmentats i els àmbits d’actuacions de patrocini -- 9. Gestió, integració i grau de satisfacció de l’activitat de patrocini -- 10. Resum i conclusions de les respostes del qüestionari -- Enquesta de patrocini -- Survey sumary and conclusions |
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Crespán, José Luis |
9 (RLIN) |
11585 |
|
Nombre de persona |
Minguella, Francesca |
9 (RLIN) |
4950 |
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Grup Winterthur. |
Unidad subordinada |
Departament de Màrqueting Estratègic i Comunicació |
9 (RLIN) |
17190 |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
Libro |