MARC details
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
03256nam a2200217 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000006357 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20181003120107.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
130626s2001 spc|||||| |0|| ||cat|d |
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER) |
ISBN |
8479358173 |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Mayoral Arqué, Dolors |
9 (RLIN) |
11786 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Percepcions, pràctiques i dimensions dels sectors culturals a Lleida / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Dolors Mayoral Arqué, Antoni Giró Parramona |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
1a ed. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Lleida : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Pagès, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
DL 2001 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
240 p. |
520 ## - RESUMEN |
Resumen |
Percepcions, pràctiques i dimensions dels sectors culturals a Lleida s'ha fonamentat en uns estudis empírics realitzats a Lleida a partir dels quals s'ha intentat establir una visió sobre els consums, hàbits i pràctiques culturals de la població. A més, l'ús de metodologies diferents ha permès conèixer les concepcions, motivacions i dificultats amb les quals s'enfronten els individus amb relació al tema de la cultura. <br/><br/>En definitiva, les anàlisis empíriques constitueixen una excusa per incitar a la reflexió sobre tres aspectes interessants com ara la consideració restringida del concepte de cultura, la necessitat d'educar la població atès que la cultura abasta tots els dominis i accions de l'home en societat i, per tant, una ciutadania menys condicionada pels mitjans de comunicació i, finalment, la potenciació i participació de la ciutadania en la creativitat i producció de la cultura. (Font: Editor) |
595 ## - SUMARIO |
Sumario |
Prefaci -- Introducció -- 1. Modernitat, consums i practiques culturals: una introducció: 1.1. Els orígens del consum a Espanya ; 1.2. La mass-mediatització ; 1.3. Cultura aristocràtica, cultura popular o cultura de masses: substitució o complementarietat? ; 1.4. El camp de la producció cultural -- 2. De la teoria a la praxi: anàlisi dels equipaments, consums i practiques culturals a la demarcació de Lleida: 2.1. Aspectes metodològics i tècnica d’anàlisi de dades ; 2.2. Característiques estructurals de la població analitzada ; 2.3. Característiques culturals de la població analitzada ; 2.4. Conclusions -- 3. Pràctiques culturals i percepcions subjectives sobre la cultura: 3.1. La perspectiva qualitativa: motivacions i practiques culturals ; 3.2. La concepció de cultura. Variants, consciencia cultural, consciencia dels diferents nivells culturals ; 3.3. La influencia de la universitat en el desenvolupament cultural de la ciutat ; 3.4. Com els entrevistats defineixen les necessitats culturals de Lleida ; 3.5. Conclusions -- 4. Dimensions i estructura dels sectors: arts escèniques, arts plàstiques, arts musicals, arts literàries, cultura popular: 4.1. Producció cultural i producció econòmica ; 4.2. La cultura com atractiu turístic ; 4.3. Diferents models d’estratègies per a la intervenció en l'economia cultural ; 4.3. Dimensions i estructura dels sectors: arts escèniques, arts plàstiques, arts musicals, arts literàries i cultura popular a la ciutat de Lleida ; 4.5. Els sectors ; 4.6. Conclusions -- 5. Reflexions per a l’anàlisi cultural: 5.1. Vers un concepte ampli de cultura ; 5.2. Les polítiques culturals -- 6. Bibliografia -- Annex |
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Giró Parramona, Antoni |
9 (RLIN) |
11787 |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
Book |