A Guide to audience development / (Registro nro. 42740)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 01910nam a2200205 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000007263
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20181017131000.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s2000 xxk|||||| o0|| ||eng|d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 0728707500
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Maitland, Heather
9 (RLIN) 11889
245 12 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título A Guide to audience development /
Mención de responsabilidad, etc. Heather Maitland
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. London :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Arts Council of England,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2000
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 72 p.
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN This booklet offers a step-by-step guide to planning and carrying out audience development schemes. It gives an overview of good practice in audience development and examples of projects which have been proved to work. lt is the result of research into audience development in over 350 cultural organisations, including theatres, museums, performing companies and voluntary organisations, carried out by Eastern Touring Agency and funded by the Touring Department of the Arts Council of England. (Font: Introducció)
595 ## - Sumario
Sumario Preface -- Introduction -- I. What is audience development?: Who should be involved in audience development? ; Why develop audiences? ; What does audience development do? ; What does audience development involve? -- II. The process of audience development: Step 1. Choosing who to work with ; Step 2. Collecting information about your target group ; Step 3. Making use of the information you have collected ; Step 4. Choosing the arts event ; Step 5. Planning the project ; Step 6. Consultation ; Step 7. Implementing the project ; Step 8. Sustaining the relationship ; Step 9. Evaluating the project -- III. Case studies -- IV. Sources of information: About audiences ; About your local population ; Sources of advice on carrying out audience research ; Sources of advice on carrying out audience development ; National Marketing Agencies -- V. Checklists
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Arts Council of England
9 (RLIN) 174
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado Restricciones de uso No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Fuente de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 11/09/2015 C   S 03231 1900128344 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

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