Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02955nam a2200253 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000006705 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20160331122707.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
130626s2002 spc|||||| o0|| ||cat|d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
8477948801 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control del sistema |
0006-70560 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
ES-BaOER |
Lengua de catalogación |
cat |
Centro transcriptor |
ES-BaOER |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Escoles municipals de música : |
Resto del título |
criteris per al desenvolupament del model educatiu i cultural als municipis / |
Mención de responsabilidad etc. |
[autors de l'estudi: Ignasi Gómez ... [et al.]] |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Diputació de Barcelona. Àrea d'Educació, |
Fecha de publicación distribución etc. |
2002 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
113 p. |
490 1# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Estudis ; |
Designación de volumen o secuencia |
8 |
530 ## - NOTA DE FORMATO FÍSICO ADICIONAL DISPONIBLE |
Nota de formato físico adicional disponible |
En format PDF disponible a |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="http://www.diba.es/documents/113226/2bff957b-8f47-426b-8e1c-cee1455869f8">http://www.diba.es/documents/113226/2bff957b-8f47-426b-8e1c-cee1455869f8</a> |
595 ## - Sumario |
Sumario |
Presentació -- Pròleg -- Introducció / Juan Ángel Vela del Campo -- 1. La funció de l’escola de música / Núria Sempere: 1.1. L’oferta diversificada per a un ampli espectre d’edats dels usuaris ; 1.2. L’atenció diversificada segons els interessos de l’alumnat ; 1.3. L’amplitud del ventall de les músiques escolaritzades ; 1.4. La pràctica instrumental com a eix de l’activitat formativa ; 1.5. La vinculació amb l’entorn social i cultural ; 1.6. Experiències: Daute - Isla Baja, Santa Perpètua de Mogoda, Utrecht i Trondheim -- 2. L’organització de l’escola municipal de música / Pedro Sarmiento: 2.1. Consideracions generals ; 2.2. Passos previs a la posada en marxa ; 2.3. El treball en equip ; 2.4. Criteris per a la gestió administrativa ; 2.5. Oferta formativa ; 2.6. Experiències: Escuela Municipal de Música de la Corunya, Escuela Municipal de Música y Danza de Talavera de la Reina, Escuela Municipal de Música de Tres Cantos -- 3. Els models de finançament i de gestió de les escoles municipals de música / Leopoldo Santos: 3.1. Introducció ; 3.2. L’escola de música pública: un centre educatiu per al desenvolupament de l’activitat cultural ; 3.3. El finançament ; 3.4. Les fórmules de gestió ; 3.5. Conclusió -- 4. Criteris de pedagogia / Ignasi Gómez: 4.1. Subjecte o objecte: la pedagogia de la música a la cruïlla ; 4.2. La pràctica musical col·lectiva com a eix de la formació musical de l’individu ; 4.3. L’aprenentatge d’un instrument musical ; 4.4. La creativitat com a guia de l’activitat pedagògica ; 4.5. L’aprenentatge a l’escola, l’aprenentatge social -- 5. El marc legal: anàlisi comparativa de les regulacions autonòmiques / Elisa Roche: 5.1. Antecedents ; 5.2. El marc legal actual ; 5.3. La regulació estatal ; 5.4. Les regulacions autonòmiques ; 5.5. Conclusions i propostes ; 5.6. Índex legislatiu |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Gómez i Margarit, Josep Ignasi |
9 (RLIN) |
2533 |
710 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD |
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial |
Barcelona (Província). |
Unidad subordinada |
Àrea d'Educació |
9 (RLIN) |
615 |
830 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE SERIE - TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
Estudis (Barcelona (Província). Àrea d'Educació) ; |
Designación de volumen o secuencia |
8 |
9 (RLIN) |
2534 |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Libro |