Exhibit labels : (Registro nro. 43002)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02196nam a2200193 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000006752
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180620081849.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s1996 xxu|||||||||| 0|| ||eng|d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 0761991069 (pbk)
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Serrell, Beverly
9 (RLIN) 11342
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Exhibit labels :
Parte restante del título an interpretive approach /
Mención de responsabilidad, etc. Beverly Serrell
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Walnut Creek :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Altamira Press,
Fecha de publicación, distribución, etc. cop. 1996
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xv, 261 p.
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN Beverly Serrell presents the reader with excellent guidelines on the process of exhibit label planning, writing, design, and production. One of the museum field’s leading consultants and label writers, Serrell has expanded upon her earlier book, Making Exhibit Labels, which has been a standard in the field since its initial publication. Exhibit Labels provides ample information on the art of label writing for diverse audiences, and explores the theoretical and interpretive considerations of placing labels within an exhibition. An examination of the impact of technological advances on the label-making process is also included. Exhibit Labels is a vital reference tool for all museum professionals. (Font: Editor)
595 ## - Sumario
Sumario Foreword / Neil Postman -- Preface -- Introduction -- Part 1. Overview: 1. Behind il all: a big idea ; 2. What are interpretive labels? ; 3. Types of labels in exhibitions -- Part 2. COnsidering the audience: 4. Part 2: Considering the Audience: 4. Who Is the Audience (and What Do They Want)? ; 5. Learning Styles ; 6. Levels of Information and Modalities ; 7. Writing Visitor-Friendly Labels ; 8. Selecting the Right Reading Level ; 9. Bilingual Labels ; 10. Labels That Ask Questions -- Part 3. Tasks: 11. Getting Started (and Getting It Done) ; 12. The Number of Words ; 13. Evaluation During Development ; 14. Making Words and Images Work Together ; 15. Labels for Interactive Exhibits ; 16. Electronic Labels and Hypermedia ; 17. Typographic Design ; 18. Production and Fabrication ; 19. Evaluation After Opening -- Part 4. Summary : 20. Deadly Sins and Helpful Research Findings -- Glossary -- Resource List -- Bibliography -- Figure Credits -- Index
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado No se presta Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Fuente de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 11/09/2015 C   S 01526 1900127170 18/01/2017 1 11/09/2015 Libro

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