Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02328nam a2200229 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000007828 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20201120100421.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
130626s199u spc|||||| o0|| ||cat|d |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control del sistema |
0007-82860 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
ES-BaOER |
Lengua de catalogación |
cat |
Centro transcriptor |
ES-BaOER |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Puig, Toni |
9 (RLIN) |
348 |
245 12 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
L'imperfecte comunicador associatiu o què cal tenir present en l'associació de voluntariat per comunicar sempre amb els ciutadans / |
Mención de responsabilidad etc. |
Toni Puig |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Ajuntament de Barcelona, |
Fecha de publicación distribución etc. |
[199?] |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
43 p.; |
490 1# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Dossiers Barcelona associacions ; |
Designación de volumen o secuencia |
23 |
520 ## - NOTA DE RESUMEN |
Resumen |
A les associacions de voluntariat que voleu comunicar amb entusiasme la vostra missió als ciutadans, que establiu amb la ciutadania una relació comunicativa de confiança i que feu del vostre equip associatiu una xarxa de ciutadans connectats i abocats a crear qualitat de vida a les ciutats. (Font: Presentació) |
595 ## - Sumario |
Sumario |
0. Idees des de l’experiència: no belles teories acadèmiques per a la comunicació -- 1. Tu, imperfecte comunicador associatiu, ets clau en l’associació! -- 2. La publicitat és la forma que pren la comunicació per convèncer als ciutadans -- sobre l’ús immediat d’un servei -- 3. El ciutadà que usarà el servei, com actua? -- 4. Motiveu l’ús dels serveis, però fixeu l’associació com a marca de qualitat per a estils de vida cívics -- 5. Un anunci publicitari crea usuaris si, per ell mateix, és creador -- 6. Publicitat, sempre -- 7. Cal assegurar, en el moment de fixar la publicitat d’un servei, la seva qualitat i oportunitat -- 8. La publicitat sempre va signada -- 9. Motivar, vèncer reticències, convèncer i usar el servei, aquesta és la qüestió -- 10. Investigar, investigar, investigar! -- 11. Les constants de la publicitat òptima -- 12. Maneres de presentar un servei -- 13. Useu eslògans, inventeu-ne, poseu-los de moda -- 14. ... i anem a la lletra de la publicitat! -- 15. Per què ets un imperfecte publicitari associatiu? -- 16. La qualitat i l’entusiasme de la publicitat -- 17. La publicitat no ho és tot -- 18. L’última recomanació: idees, equips, curiositat i entusiasme |
830 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE SERIE - TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
Dossiers Barcelona associacions ; |
Designación de volumen o secuencia |
23 |
9 (RLIN) |
1302 |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Libro |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Universal Decimal Classification |