L'imperfecte comunicador associatiu o què cal tenir present en l'associació de voluntariat per comunicar sempre amb els ciutadans / (Registro nro. 43222)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02328nam a2200229 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000007828
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20201120100421.0
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 130626s199u spc|||||| o0|| ||cat|d
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control del sistema 0007-82860
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Puig, Toni
9 (RLIN) 348
245 12 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título L'imperfecte comunicador associatiu o què cal tenir present en l'associació de voluntariat per comunicar sempre amb els ciutadans /
Mención de responsabilidad etc. Toni Puig
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. Barcelona :
Nombre del editor distribuidor etc. Ajuntament de Barcelona,
Fecha de publicación distribución etc. [199?]
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 43 p.;
490 1# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Dossiers Barcelona associacions ;
Designación de volumen o secuencia 23
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen A les associacions de voluntariat que voleu comunicar amb entusiasme la vostra missió als ciutadans, que establiu amb la ciutadania una relació comunicativa de confiança i que feu del vostre equip associatiu una xarxa de ciutadans connectats i abocats a crear qualitat de vida a les ciutats. (Font: Presentació)
595 ## - Sumario
Sumario 0. Idees des de l’experiència: no belles teories acadèmiques per a la comunicació -- 1. Tu, imperfecte comunicador associatiu, ets clau en l’associació! -- 2. La publicitat és la forma que pren la comunicació per convèncer als ciutadans -- sobre l’ús immediat d’un servei -- 3. El ciutadà que usarà el servei, com actua? -- 4. Motiveu l’ús dels serveis, però fixeu l’associació com a marca de qualitat per a estils de vida cívics -- 5. Un anunci publicitari crea usuaris si, per ell mateix, és creador -- 6. Publicitat, sempre -- 7. Cal assegurar, en el moment de fixar la publicitat d’un servei, la seva qualitat i oportunitat -- 8. La publicitat sempre va signada -- 9. Motivar, vèncer reticències, convèncer i usar el servei, aquesta és la qüestió -- 10. Investigar, investigar, investigar! -- 11. Les constants de la publicitat òptima -- 12. Maneres de presentar un servei -- 13. Useu eslògans, inventeu-ne, poseu-los de moda -- 14. ... i anem a la lletra de la publicitat! -- 15. Per què ets un imperfecte publicitari associatiu? -- 16. La qualitat i l’entusiasme de la publicitat -- 17. La publicitat no ho és tot -- 18. L’última recomanació: idees, equips, curiositat i entusiasme
830 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE SERIE - TÍTULO UNIFORME
Título uniforme Dossiers Barcelona associacions ;
Designación de volumen o secuencia 23
9 (RLIN) 1302
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item Libro
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Universal Decimal Classification
Existencias
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Localización permanente Localización actual Fecha de adquisición Préstamos totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Número de ejemplar Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC 11/09/2015   COMPACTUS 1900096858 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

Con tecnología Koha