Lideratge directiu i producció de serveis associatius des del marketing : (Registro nro. 43345)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 03706nam a2200229 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000007885
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20221213125133.0
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 130626s19uu spc|||||| |0|| ||cat|d
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control del sistema 0007-88560
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Puig, Toni
9 (RLIN) 348
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Lideratge directiu i producció de serveis associatius des del marketing :
Resto del título Segona part de "La Ciutat de les Associacions" /
Mención de responsabilidad etc. Toni Puig
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. Barcelona :
Nombre del editor distribuidor etc. Ajuntament,
Fecha de publicación distribución etc. 19??
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 56 p.;
490 1# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Dossiers sòcioculturals ;
Designación de volumen o secuencia 11
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen El del marketing és un mètode de gestió global dels serveis associatius, d'una senzillesa i un sentit comú aparents. Només demana, insistentment, constància i seguir-ne la metodologia. (...)<br/>El marketing de serveis associatius, com a mètode, és a l'abast de les micro i macroassociacions que desitgin tenir resultats entre els públics dels ciutadans que en són usuaris. Està al servei, doncs, dels directius associatius i dels equips de voluntaris que es proposen aconseguir uns resultats associatius a través d'uns serveis comunicatius, de qualitat i produïts amb recursos mínims. (...) <br/>El marketing, com a mètode de gestió global, parteix i es proposa algunes coses bàsiques. En primer lloc, el marketing és un mètode que opta, com a centralitat, per la proposta d'una idea de qualitat de vida personal i ciutadana. Aquesta és la idea-força que una associació vol que sigui quotidianitat entre la ciutadania, la ciutat i el món. Una idea pensada des de l'actualitat, per als ciutadans d'avui i de demà. Una idea útil, doncs, per augmentar la qualitat vivencial de la vida personal, grupal. 'Intima i pública. Una idea que ofereix solucions reals i pràctiques en el ventall multicolor de desigs, necessitats i problemes a què els ciutadans s'han d'acarar avui. (...) (Font: Introducció)
595 ## - Sumario
Sumario 1. El marketing de serveis associatius: 1.1. Què és i què es proposa el marketing de serveis associatius ; 1.2. Com es decideixen, des del marketing, els serveis associatius per a un públic de ciutadans ; 1.3. Com es crea un servei des del marketing associatiu ; 1.4. Com es produeix un servei a partir d'uns recursos sempre massa escassos ; 1.5. Com es comunica un servei a un públic objectiu de ciutadans ; 1.6. Com s'assegura que el servei en acció és d'alta qualitat i satisfactori -- 2. El directiu com a líder associatiu: 2.1. Líders associatius amb propostes per a una política solidària de ciutat ; 2.2. El líder busca les oportunitats de la seva associació a la ciutadania ; 2.3. Les estratègies proposades per un líder associatiu transformen la missió i els objectius en resultats ; 2.4. El líder associatiu facilita rendiment i situa els equips de serveis en l'acció directa ; 2.5. El líder associatiu fa possible que els equips de voluntaris obtinguin allò que es proposen ; 2.6. Un llistat per prendre's el pols sobre lideratge associatiu o algunes notes entre la fe en la missió i les obres dels serveis -- 3. La formació dels voluntaris a l'associació -- 4. La ciutat com a república de les associacions, o un primer capítol per als qui comencen a llegir pel final -- 5. Guia pràctica per descobrir i fixar estratègies per a la creació i producció de serveis, o com confeccionar un pla de marketing per a un servei associatiu: 5.1. La definició del servei ; 5.2. L'estructura del servei i els seus suports ; 5.3. La comunicació del servei ; 5.4. El servei en acció ; 5.5. Els resultats a la ciutat
830 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE SERIE - TÍTULO UNIFORME
Título uniforme Dossiers sòcioculturals ;
Designación de volumen o secuencia 11
9 (RLIN) 1305
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item Libro
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Universal Decimal Classification
Existencias
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Localización permanente Localización actual Fecha de adquisición Préstamos totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Número de ejemplar Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC 11/09/2015   COMPACTUS 1900096209 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

Con tecnología Koha