Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
03706nam a2200229 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000007885 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20221213125133.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
130626s19uu spc|||||| |0|| ||cat|d |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control del sistema |
0007-88560 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
ES-BaOER |
Lengua de catalogación |
cat |
Centro transcriptor |
ES-BaOER |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Puig, Toni |
9 (RLIN) |
348 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Lideratge directiu i producció de serveis associatius des del marketing : |
Resto del título |
Segona part de "La Ciutat de les Associacions" / |
Mención de responsabilidad etc. |
Toni Puig |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Ajuntament, |
Fecha de publicación distribución etc. |
19?? |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
56 p.; |
490 1# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Dossiers sòcioculturals ; |
Designación de volumen o secuencia |
11 |
520 ## - NOTA DE RESUMEN |
Resumen |
El del marketing és un mètode de gestió global dels serveis associatius, d'una senzillesa i un sentit comú aparents. Només demana, insistentment, constància i seguir-ne la metodologia. (...)<br/>El marketing de serveis associatius, com a mètode, és a l'abast de les micro i macroassociacions que desitgin tenir resultats entre els públics dels ciutadans que en són usuaris. Està al servei, doncs, dels directius associatius i dels equips de voluntaris que es proposen aconseguir uns resultats associatius a través d'uns serveis comunicatius, de qualitat i produïts amb recursos mínims. (...) <br/>El marketing, com a mètode de gestió global, parteix i es proposa algunes coses bàsiques. En primer lloc, el marketing és un mètode que opta, com a centralitat, per la proposta d'una idea de qualitat de vida personal i ciutadana. Aquesta és la idea-força que una associació vol que sigui quotidianitat entre la ciutadania, la ciutat i el món. Una idea pensada des de l'actualitat, per als ciutadans d'avui i de demà. Una idea útil, doncs, per augmentar la qualitat vivencial de la vida personal, grupal. 'Intima i pública. Una idea que ofereix solucions reals i pràctiques en el ventall multicolor de desigs, necessitats i problemes a què els ciutadans s'han d'acarar avui. (...) (Font: Introducció) |
595 ## - Sumario |
Sumario |
1. El marketing de serveis associatius: 1.1. Què és i què es proposa el marketing de serveis associatius ; 1.2. Com es decideixen, des del marketing, els serveis associatius per a un públic de ciutadans ; 1.3. Com es crea un servei des del marketing associatiu ; 1.4. Com es produeix un servei a partir d'uns recursos sempre massa escassos ; 1.5. Com es comunica un servei a un públic objectiu de ciutadans ; 1.6. Com s'assegura que el servei en acció és d'alta qualitat i satisfactori -- 2. El directiu com a líder associatiu: 2.1. Líders associatius amb propostes per a una política solidària de ciutat ; 2.2. El líder busca les oportunitats de la seva associació a la ciutadania ; 2.3. Les estratègies proposades per un líder associatiu transformen la missió i els objectius en resultats ; 2.4. El líder associatiu facilita rendiment i situa els equips de serveis en l'acció directa ; 2.5. El líder associatiu fa possible que els equips de voluntaris obtinguin allò que es proposen ; 2.6. Un llistat per prendre's el pols sobre lideratge associatiu o algunes notes entre la fe en la missió i les obres dels serveis -- 3. La formació dels voluntaris a l'associació -- 4. La ciutat com a república de les associacions, o un primer capítol per als qui comencen a llegir pel final -- 5. Guia pràctica per descobrir i fixar estratègies per a la creació i producció de serveis, o com confeccionar un pla de marketing per a un servei associatiu: 5.1. La definició del servei ; 5.2. L'estructura del servei i els seus suports ; 5.3. La comunicació del servei ; 5.4. El servei en acció ; 5.5. Els resultats a la ciutat |
830 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE SERIE - TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
Dossiers sòcioculturals ; |
Designación de volumen o secuencia |
11 |
9 (RLIN) |
1305 |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Libro |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Universal Decimal Classification |